W cyklu 2022/23_Z:
Leżańska W., Płóciennik E., Pedagogika przedszkolna z metodyką, Łódź 2021. Karbowniczek J., Kwaśniewska M., Surma B., Podstawy pedagogiki przedszkolnej z metodyką, Kraków 2011. Klim-Klimaszewska A., Pedagogika przedszkolna. Warszawa 2005. Klim - Klimaszewska A., Witamy w przedszkolu. Wspomaganie procesu adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego, Warszawa 2010. M. Montessori, Wykłady londyńskie 1946, Warszawa 2022. Waloszek D., Pedagogika przedszkolna, metamorfoza statusu i przedmiotu badań, Kraków 2006. Jąder M., Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018. Kordziński J., Nowoczesne nauczanie, Wolters Kluwer, Warszawa 2022. Żytko M., Edukacja w dialogu, Warszawa 2021. https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/sites/wydawnictwo/files/publikacje_pdf/podstawy_pedagogiki_przedszkolnej.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-%c5%9aWIAT-LAT-DZIECI%c4%98CYCH-Zabawa-czyli-co-i-po-co.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-WYCHOWANIE-W-PRZEDSZKOLU-Rola-zabawy1.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2012-EDUKACJA-Adaptacja-dziecka-3-l-do-przedszkola.pdf
|
W cyklu 2023/24_Z:
Leżańska W., Płóciennik E., Pedagogika przedszkolna z metodyką, Łódź 2021. Karbowniczek J., Kwaśniewska M., Surma B., Podstawy pedagogiki przedszkolnej z metodyką, Kraków 2011. Klim-Klimaszewska A., Pedagogika przedszkolna. Warszawa 2005. Klim - Klimaszewska A., Witamy w przedszkolu. Wspomaganie procesu adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego, Warszawa 2010. Waloszek D., Pedagogika przedszkolna, metamorfoza statusu i przedmiotu badań, Kraków 2006. Jąder M., Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018. Kordziński J., Nowoczesne nauczanie, Wolters Kluwer, Warszawa 2022. Żytko M., Edukacja w dialogu, Warszawa 2021. https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/sites/wydawnictwo/files/publikacje_pdf/podstawy_pedagogiki_przedszkolnej.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-%c5%9aWIAT-LAT-DZIECI%c4%98CYCH-Zabawa-czyli-co-i-po-co.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-WYCHOWANIE-W-PRZEDSZKOLU-Rola-zabawy1.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2012-EDUKACJA-Adaptacja-dziecka-3-l-do-przedszkola.pdf
|
W cyklu 2024/25_Z:
Leżańska W., Płóciennik E., Pedagogika przedszkolna z metodyką, Łódź 2021. Karbowniczek J., Kwaśniewska M., Surma B., Podstawy pedagogiki przedszkolnej z metodyką, Kraków 2011. Klim-Klimaszewska A., Pedagogika przedszkolna. Warszawa 2005. Klim - Klimaszewska A., Witamy w przedszkolu. Wspomaganie procesu adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego, Warszawa 2010. Waloszek D., Pedagogika przedszkolna, metamorfoza statusu i przedmiotu badań, Kraków 2006. Jąder M., Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018. Kordziński J., Nowoczesne nauczanie, Wolters Kluwer, Warszawa 2022. Żytko M., Edukacja w dialogu, Warszawa 2021. https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/sites/wydawnictwo/files/publikacje_pdf/podstawy_pedagogiki_przedszkolnej.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-%c5%9aWIAT-LAT-DZIECI%c4%98CYCH-Zabawa-czyli-co-i-po-co.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2011-WYCHOWANIE-W-PRZEDSZKOLU-Rola-zabawy1.pdf https://psychologia.amu.edu.pl/wp-uploads/2012-EDUKACJA-Adaptacja-dziecka-3-l-do-przedszkola.pdf
|