Edukacja medialna z elementami programowania WNP-PPW-EMC
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2022/23_L: NAKŁAD PRACY STUDENTA
FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)
Godziny kontaktowe - 30 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.
Przygotowanie prezentacji multimedialnej: 10 godz.
Projekt/zadanie:15 godz.
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 3
| W cyklu 2023/24_L: NAKŁAD PRACY STUDENTA
FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)
Godziny kontaktowe - 30 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.
Przygotowanie prezentacji multimedialnej: 10 godz.
Projekt/zadanie:15 godz.
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 3 |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
- zna skuteczne sposoby promowania i kształtowania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym zachowań prospołecznych; postaw obywatelskich i odpowiedzialności w świecie mediów cyfrowych
- projektuje i wdraża działania innowacyjne; inspiruje i
angażuje wychowanków przedszkola i uczniów klas III do rozwoju twórczego i komputacyjnego myślenia
- potrafi generować oryginalne rozwiązania złożonych
problemów pedagogicznych i prognozować przebieg ich
rozwiązywania oraz przewidywać skutki planowanych
działań w określonych obszarach praktycznych;
- posługuje się normami etycznymi w działalności zawodowej, kierując się przede wszystkim szacunkiem dla godności każdego człowieka; jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób
profesjonalny oraz przestrzegania i rozwijania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą, poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości
korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych
- potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł i nowoczesnych technologii
- omawia podstawowe zagadnienia z zakresu edukacji medialnej
- zna podstawowe terminy związane z dydaktyką nowych mediów
- projektuje i przeprowadza zajęcia
- stosuje innowacyjne podejście do projektowania i przygotowania aplikacji multimedialnych z uwzględnieniem kryteriów merytorycznych i technicznych
- zna podstawowe zasady przygotowania aplikacji multimedialnych zgodnie z założeniami procesu kształcenia
- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy w zakresie projektowania aplikacji multimedialnych
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu:
Na ocenę końcową składają się następujące kryteria:
1. Obecność na zajęciach(dopuszczalna jest 1 nieobecność)
Powyżej 50% nieobecności student nie będzie dopuszczony do zaliczenia.
2. Aktywność na zajęciach
3. Zadania wykonane na zajęciach
3. Pisemne referaty
4. Zaliczenia wiedzy podczas kolokwium – należy udzielić odpowiedzi na pytania obejmujące treści zawarte w sylabusie, posługując się przy tym wiadomościami z literatury, jak i własnymi osądami.
Kryteria oceniania: Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest otrzymanie z każdej aktywności ocenianej punktowo co najmniej połowy maksymalnej liczby punktów przyznawanej za daną aktywność.
Łączna liczba punktów otrzymanych przez studenta jest przeliczana na ocenę zgodnie z zasadą:
91% i więcej ocena bardzo dobra
81%-90% ocena dobra plus
71%-80% ocena dobra
61%-70% ocena dostateczna plus
51%-60% ocena dostateczna
0%-50% ocena niedostateczna
Student otrzymuje ocenę niedostateczną (2,0), gdy nie wykazuje dostatecznego stopnia osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje mniej niż 50% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dostateczną (3,0), gdy wykazuje większy niż niedostateczny, ale mniejszy niż dostateczny plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 50% do 60% sumy punktów
Student otrzymuje ocenę dostateczną plus (3,5), gdy wykazuje większy niż dostateczny, ale mniejszy niż dobry stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 60% do 70% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dobrą (4,0), gdy wykazuje większy niż dostateczny plus, ale mniejszy niż dobry plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 70% do 80% sumy punktów
Student otrzymuje ocenę dobrą plus (4,5), gdy wykazuje większy niż dobry, ale mniejszy niż bardzo dobry stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 80% do 90% sumy punktów
Student otrzymuje ocenę bardzo dobrą (5,0), gdy wykazuje większy niż dobry plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 90% do 100% sumy punktów
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: