Conducted in
terms:
2023/24_Z, 2024/25_Z
ECTS credits:
3
Organized by:
Faculty of Social and Economic Sciences
Media relations WSE-ZP-MR
This course has not yet been described...
Term 2024/25_Z:
None |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
management and quality sciences
(in Polish) E-Learning
(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) nie dotyczy
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Term 2023/24_Z: (in Polish) 3 ECTS = 75 godz.
Udział w konwersatorium: 30 godz.
Przygotowanie projektu: 35 godz.
Przygotowanie się do aktywnego udziału w zajęciach (w tym dodatkowych prac z aktywności): 10 godz.
| Term 2024/25_Z: (in Polish) 3 ECTS – 75 godzin
30 godzin – uczestnictwo w zajęciach
20 godzin – przygotowanie semestralnego projektu zaliczeniowego
5 godzin – przygotowanie indywidualnej prezentacji case study
5 godzin – indywidualne przygotowanie do symulacji konferencji prasowej
15 godzin – zapoznanie się z zaproponowana literaturą i materiałami dodatkowymi, rekomendowanymi przez prowadzącego
|
Subject level
elementary
Learning outcome code/codes
enter learning outcome code/codes
Type of subject
obligatory
Preliminary Requirements
(in Polish) Podstawowa wiedza dot. komunikowania (w tym komunikowania społecznego i marketingowego).
Course coordinators
Term 2023/24_Z: | Term 2024/25_Z: |
Notes
Term 2024/25_Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: