Conducted in
terms:
2021/22_Z, 2022/23_Z, 2023/24_Z, 2024/25_Z
ISCED code: 9998
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Social and Economic Sciences
Sociology of work WSE-SO-SP
This course has not yet been described...
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
sociology
(in Polish) E-Learning
(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) nie dotyczy
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Term 2023/24_Z: (in Polish) 1 ECTS = 30 godz. pracy studenta
+ czynny udział w konwersatorium - 30 godz.
+ przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego - 20 godz.
+ samodzielna analiza materiałów źródłowych - 10 godz.
+ sporządzenie prezentacji multimedialnej na zadany temat - 25 godz.
+ konsultacje merytoryczne - 5 godz.
SUMA GODZIN: 90 = 3 ECTS | Term 2024/25_Z: (in Polish) 1 ECTS = 30 godz. pracy studenta
+ czynny udział w konwersatorium - 30 godz.
+ przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego - 20 godz.
+ samodzielna analiza materiałów źródłowych - 10 godz.
+ sporządzenie prezentacji multimedialnej na zadany temat - 25 godz.
+ konsultacje merytoryczne - 5 godz.
SUMA GODZIN: 90 = 3 ECTS | Term 2022/23_Z: (in Polish) ECTS: 1 ECTS = 30 godzin pracy studenta
udział w zajęciach - 28
konsultacje - 12
lektura i analiza tekstów - 20
przygotowanie do egzaminu - 30
SUMA GODZIN 90 [90:30=3]
LICZBA ECTS = 3 |
Subject level
elementary
Learning outcome code/codes
enter learning outcome code/codes
Type of subject
obligatory
Preliminary Requirements
(in Polish) Zaliczenie zakresu materiału z przedmiotu Wstęp do socjologii oraz Struktury społeczne, orientacja we współczesnej formie kapitalizmu (podejście rynkowe i społeczne), znajomość elementarnych pojęć socjologicznych: struktura społeczna, stratyfikacja, społeczeństwo i system społeczny.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: