Social communication WSE-SO-KS
This course has not yet been described...
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
(in Polish) E-Learning
Term 2023/24_Z: (in Polish) E-Learning | Term 2020/21_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2022/23_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2021/22_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Subject level
Learning outcome code/codes
Type of subject
Preliminary Requirements
Course coordinators
Bibliography
Anusiewicz, J., Siciński, B., Język polityki a współczesna kultura polityczna. Język a Kultura, T.11, Wrocław, Towarzystwo Przyjaciół Polonistyki Wrocławskiej, 1994.
Aronson E., Pratkanis A., Wiek propagandy, Warszawa 2003.
Banasik, A., Jak uwodzą politycy? Język marketingu politycznego w kampanii wyborczej ’97, Katowice 2002. Marketing polityczny – przywództwo, Warszawa, Towarzystwo Przyjaciół Nauk Społecznych, 2002, (książka + cd-rom).
Barthes R., Mit i znak. Eseje, Warszawa 1979.
Batorski D., Internet a nierówności społeczne, w: „Studia Socjologiczne” nr 2, Warszawa 2005
Bauman Z, Globalizacja, Warszawa 1999
Bauman Z., Ponowoczesność jako źródło cierpień, Warszawa 2000.
Bauman Z., Wieloznaczność nowoczesna. Nowoczesność wieloznaczna, Warszawa 1985.
Bednarczyk M., Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością, Warszawa-Kraków 2001.
Bendyk E., Antymatrix. Człowiek w labiryncie sieci, Warszawa 2004
Benedikt A., Reklama jako proces komunikacji, Wrocław 2004.
Beylin, M., Dziennik kampanii wyborczej. Klapa' 95, Warszawa 1995.
Bobryk A., Spadkobiercy Teuta. Ludzie i media, Warszawa 2001
Bodio, T. (red.), Przywództwo polityczne. Studia politologiczne. T.5, Warszawa 2001.
Bogunia-Borowska M., Koncepcja marketingu społecznego, „Marketing i Rynek” 2001 nr 2.
Bolter D., Człowiek Turinga. Kultura Zachodu w wieku komputera, Warszawa 1990
Borucka, J., Skrzypiński, D., Polityka skuteczna. Marketingowa analiza sukcesu wyborczego, Wrocław 1995.
Bralczyk, J., O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, Warszawa 2003.
Brocki M., Język ciała w ujęciu antropologicznym, Wrocław 2001.
Burakowski K., Komunikowanie społeczne, Warszawa 1998.
Castells M., Galaktyka Internetu, Warszawa 2003
Chyła W., Szkice o kulturze audiowizualnej, Poznań 1998
Cialdini R. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańsk 1996.
Cichosz, M., (Auto)kreacja wizerunku politycznego na przykładach wyborów prezydenckich, Toruń 2003.
Cichosz, M., Herbut, R., Sroka, J., Wójta-Kempa, M., Oblicza wyborcy. Społeczne determinanty zachowań politycznych Dolnoślązaków, Wrocław 2001.
Cwalina W.; Falkowski A., Sondaże wyborcze - źródło informacji i wpływu, w: tenże, Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2006.
Cwalina, W., Telewizyjna reklama polityczna. Emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin, Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego KUL, 2000.
Deręgowski J. Spotkania z rzeczywistością wirtualną, w: Humanistyka przełomu wieków, red. J. Kozielecki, Warszawa 1999
Dijk van T. A. (red.), Dyskurs jako struktura i proces, Warszawa 2001.
Dijk van T., Badania nad dyskursem, w: tenże, Dyskurs jako struktura i proces, Warszawa 2001.
Dobek- Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wrocław 1999.
Dobek-Ostrowska B. (red.), Nauka o komunikowaniu: podstawowe orientacje teoretyczne, Wrocław 2001.
Dobek-Ostrowska B. (red.), Współczesne systemy komunikowania, Wrocław 1998.
Dobek-Ostrowska B.(red.), Teoria i praktyka propagandy, Wrocław 1997.
Dobek-Ostrowska B., Studia z teorii komunikowania masowego, Wrocław 1999.
Dobek-Ostrowska B., Media masowe a demokracja, w: tenże, Media masowe i aktorzy polityczni w świetle studiów nad komunikowaniem politycznym, Wrocław 2004.
Dobek-Ostrowska B., Media masowe i aktorzy polityczni w świetle studiów nad komunikowaniem politycznym, Wrocław 2004
Dobek-Ostrowska B., Nauka o Komunikowaniu, Wrocław 2004
Dobek-Ostrowska B., Teoria komunikowania publicznego i politycznego: wprowadzenie, Wrocław 2001.
Dobek-Ostrowska, B., Wiszniowski, R., Teoria komunikowania publicznego i politycznego, Wrocław 2001.
Donghi A., Gesty i słowa: wprowadzenie do języka symbolicznego, Kraków 1999.
Drzycimski, A. (red.), Komunikatorzy. Wpływ Wrażenie Wizernek, Warszawa-Bydgoszcz 2000. Karwat, M., Sztuka manipulacji politycznej, Toruń 1999.
Dudek W. (red.), Teoria i praktyka masowego komunikowania, Katowice 1986.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: