Conducted in
terms:
2023/24_Z, 2024/25_Z, 2025/26_Z
ECTS credits:
3
Organized by:
Faculty of Social and Economic Sciences
Related to study programmes:
Political marketing WSE-PO-MP
This course has not yet been described...
|
Term 2023/24_Z:
None |
Term 2024/25_Z:
None |
(in Polish) E-Learning
Term 2021/22_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) | Term 2024/25_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2020/21_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2025/26_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2022/23_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) nie dotyczy
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Term 2023/24_Z: (in Polish) Wiedza:
EK 1 - ma wiedzę na temat podstaw marketingu politycznego oraz jego relacji z narzędziami komunikowania politycznego
EK 2 - zna zastosowanie marketingu politycznego w kampaniach politycznych i wyborczych w Polsce i na świecie
Umiejętności:
EK 3 - potrafi wymienić czynniki decydujące o skutecznym zastosowaniu marketingu politycznego w środowisku kampanii politycznych
EK 4 - potrafi analizować zjawiska w politycznej sferze życia i jej otoczeniu
EK 5 - potrafi analizować i oceniać działania marketingowe a także ich potencjalny wpływ na wyborcę.
Kompetencje społeczne:
EK 6 - jest przygotowany do uczestnictwa do budowania różnych form aktywności obywatelskiej
EK 7 - potrafi przyjmować rożne role w grupie dzięki zaangażowaniu w projekty grupowe | Term 2024/25_Z: (in Polish) Wiedza:
EK 1 - ma wiedzę na temat podstaw marketingu politycznego oraz jego relacji z narzędziami komunikowania politycznego
EK 2 - zna zastosowanie marketingu politycznego w kampaniach politycznych i wyborczych w Polsce i na świecie
Umiejętności:
EK 3 - potrafi wymienić czynniki decydujące o skutecznym zastosowaniu marketingu politycznego w środowisku kampanii politycznych
EK 4 - potrafi analizować zjawiska w politycznej sferze życia i jej otoczeniu
EK 5 - potrafi analizować i oceniać działania marketingowe a także ich potencjalny wpływ na wyborcę.
Kompetencje społeczne:
EK 6 - jest przygotowany do uczestnictwa do budowania różnych form aktywności obywatelskiej
EK 7 - potrafi przyjmować rożne role w grupie dzięki zaangażowaniu w projekty grupowe | Term 2025/26_Z: (in Polish) Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny są:
- obecność na zajęciach,
- merytoryczny udział w dyskusjach,
- zaangażowanie w pracę nad projektem przez 8 tygodni, przedstawienie wyników pracy nad projektem i ewaluacja tej pracy innych grup.
- udział w debacie politycznej.
Składowa oceny Procentowa część oceny końcowej
Praca w zespołach projektowych 40%
Aktywna obecność i udział w dyskusjach 25%
Prezentacja projektu i umiejętność skomentowania danych 20%
Udział w debacie politycznej 15%
30 godzin udziału w zajęciach
30 godzin przygotowania prac domowych i przygotowania do debaty
|
Subject level
elementary
Learning outcome code/codes
enter learning outcome code/codes
Type of subject
obligatory
Preliminary Requirements
(in Polish) Wiedza z zakresu metodologii badań społecznych, funkcjonowania systemu politycznego oraz podstaw komunikacji społecznej.
Course coordinators
Term 2023/24_Z: | Term 2021/22_Z: | Term 2020/21_Z: | Term 2022/23_Z: | Term 2024/25_Z: | Term 2025/26_Z: |
Bibliography
|
Term 2023/24_Z:
None |
Term 2024/25_Z:
None |
Notes
|
Term 2023/24_Z:
None |
Term 2024/25_Z:
None |
Term 2025/26_Z:
None |
Additional information
Information on level of this course, year of study and semester when the course unit is delivered, types and amount of class hours - can be found in course structure diagrams of apropriate study programmes. This course is related to the following study programmes:
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: