(in Polish) Bezpieczeństwo informacji WSE-BW-BI
This course has not yet been described...
|
Term 2025/26_Z:
1.Wprowadzenie do bezpieczeństwa informacyjnego |
(in Polish) E-Learning
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Subject level
Learning outcome code/codes
Type of subject
Preliminary Requirements
Course coordinators
Term 2024/25_Z: | Term 2023/24_Z: | Term 2025/26_Z: |
Assessment criteria
1. Aktywność na zajęciach (50% oceny końcowej)
Ndst (2) Student nie angażuje się w w zajęcia, nie wykonuje zadań zleconych w ramach samodzielnej pracy poza zajęciami. W czasie zajęć jest nieaktywny.
DST (3) Student aktywnie słucha konwersatorium, udział w zajęciach jest pasywny. Student nie wychodzi z inicjatywą.
Db (4) Student dokłada starań do zadanych ćwiczeń, jest aktywny na zajęciach, wykazuje samodzielną inicjatywę.
Bdb (5) Student w sposób pogłębiony potrafi odpowiadać na pytania, stawia ciekawe tezy. W czasie zajęć aktywnie współpracuje z prowadzącym.
2. Kolokwium pisemne (50% oceny końcowej) sprawdza wiedzę teoretyczną i umiejętność analizy treści konwersatoriów.
Ndst (2): Student nie wykazuje podstawowej znajomości pojęć i zagadnień omawianych na konwersatoriach. Nie odpowiedzi na większość pytań.
Dst (3): Student posiada podstawową znajomość pojęć, jednak analiza jest fragmentaryczna i niewystarczająca. Brak logicznej argumentacji.
Db (4): Student wykazuje dobrą znajomość treści, odpowiada poprawne, brak mu jednak syntetycznego, pogłębionego spojrzenia na zagadnienie.
Bdb (5): Student potrafi w sposób logiczny i pogłębiony odpowiedzieć na pytania. Wiedzą teoretyczną łączy z praktycznymi przykładami.
Bibliography
|
Term 2025/26_Z:
Rafał, Klepka and Wasiuta, Olga, eds. 2019. Vademecum Bezpieczeństwa Informacyjnego. Vol. 1 i Vol 2. Kraków: AT Wydawnictwo, Wydawnictwo LIBRON – Filip Lohner. |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: