Contemporary concepts of pre-school education WNP-PE-WPRZ
This course has not yet been described...
(in Polish) E-Learning
Term 2020/21_Z: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2019/20_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Subject level
Learning outcome code/codes
Type of subject
Course coordinators
Learning outcomes
Assessment criteria
Rating based on written work in the form of an essay
Bibliography
Bogdanowicz A. Kasica A., Ruch rozwijajacy dla wszystkich, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2009
Bogdanowicz M., Metoda dobrego startu, Wydawnictwo Harmonia Universalis, Gdańsk 2014,
Guz S., Andrzejewska J. (red. ), Wybrane problemy edukacji dzieci w przedszkolu i szkole, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2005,
Karowska_Struczyk M., Edukacja w przedszkolu. W poszukiwaniu innych rozwiązań, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2012,
Karwowska-Struczyk M., Sobierańska D., Szpotowicz M., Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Badania, opinie, inspiracje, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2011
Klim-Klimaszewska A., Pedagogika przedszkolna. Nowa podstawa programowa, Instytut Wydawniczy Erica, Warszawa 2012,
Łaciak B., Świat społeczny dziecka, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 1998,
Miksza M., Zrozumieć Montessori, Wydawnictwo Impuls, Kraków 2014,
Problemy wychowawcze w przedszkolu, praca zbiorowa, Wydawnictwo Raabe, Warszawa 2012,
Reddy L.A., Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka. Interwencje przez zabawę, PWN, Warszawa 2014,
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: