Conducted in
terms:
2021/22_L, 2022/23_L, 2023/24_L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Humanities
Related to study programmes:
Dialectology WH-FP-II-1-Dial
This course has not yet been described...
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
linguistics
(in Polish) E-Learning
Term 2021/22_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) | Term 2022/23_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) | Term 2020/21_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2023/24_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) nie dotyczy
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Term 2021/22_L: (in Polish) OPIS ECTS:
udział w zajęciach - 30
przygotowanie do zajęć - 15
konsultacje - 5
kolokwium - 10
----------------
60: 30 godz. = 2 pkt. ECTS | Term 2022/23_L: (in Polish) 3 pkt. ECTS:
1 ECTS = 30 godz. - uczestnictwo w zajęciach
2 ECTS = 50 godz. - samodzielna praca studenta (przygotowanie się do zajęć, lektura tekstów naukowych, wykonywanie ćwiczeń i zadań na platformie Moodle, przygotowanie się do kolokwium zaliczeniowego) | Term 2023/24_L: (in Polish) 2 pkt. ECTS:
0,5 ECTS = 17 godz. - uczestnictwo w zajęciach + zaliczenie
1,5 ECTS = 43 godz. - samodzielna praca studenta (projekt: nagranie i analiza językowa tekstu gwarowego) |
Subject level
elementary
Learning outcome code/codes
enter learning outcome code/codes
Type of subject
obligatory
Preliminary Requirements
(in Polish) Bez wymagań wstępnych.
Course coordinators
Term 2022/23_L: | Term 2021/22_L: | Term 2023/24_L: | Term 2020/21_L: |
Additional information
Information on level of this course, year of study and semester when the course unit is delivered, types and amount of class hours - can be found in course structure diagrams of apropriate study programmes. This course is related to the following study programmes:
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: