Wspomaganie rozwoju psychospołecznego dziecka WNP-PEZ-WRPDZ
Opracowanie i zaprezentowanie zestawów treningowych odpowiadających dominancie czynników społecznych i psychicznych; uwzględnienie czynników usprawniających powodzenie edukacyjne.
Ćwiczenia usprawniające psychospołeczny rozwój dziecka.
Poziom przedmiotu
Punkty ECTS
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza:
P_TW2_04 Posiada usystematyzowaną wiedzę o różnych środowiskach i czynnikach mających znaczący wpływ na funkcjonowanie psychospołeczne dziecka
P_TW2_05 Posiada i prezentuje wiedzę nt organizacji i zasad wspierania rozwoju psychicznego dziecka.
P_TW2_06 Zna i potrafi zastoswać odpowiednio koncepcje terapeutyczne.
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową składają się: obecność na zajęciach, aktywność, prezentacje indywidualne i grupowe treningu wspomagającego rozwój osobowości.
Literatura
Bardziejewska, Brzezińska, Hejmanowski(2004) Osiągnięcia i zagrożenia dla rozwoju młodzieży w okresie dorastania
Brzezińska, Dorosłość - szanse i zagrożenia dla rozwoju.
Erikson, Dzieciństwo i społeczeństwo.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: