Ustrój Kościoła powszechnego WK-N-UK-CW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Kryteria oceniania
Ocena EK 1-8.
ocena 2 (ndst):
- student nie zna podstawowej terminologii z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; nie zna podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustroju jakiejkolwiek społeczności; nie ma wiedzy na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych w zakresie ustrojowymi.
- student nie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; nie umie sformułować w mowie i na piśmie zagadnień z zakresu ustroju Kościoła w ogólności i nie potrafi tego przedstawić w świetle przepisów; nie umie znaleźć i właściwie wykorzystać fontes cognoscendi i literatury z tego zakresu.
- student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; zupełnie nie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, nie uczestnicząc w dyskusjach, nie formułując swojego stanowiska, nie wyrażając konstruktywnych uwag krytycznych.
ocena 3 (dst):
- student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła; ma słabo uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień w tej materii; posiada znacznie ograniczoną wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła.
- student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi częściowo sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi częściowo to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła powszechnego; z błędami znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę przedmiotu.
- student potrafi w ograniczonym stopniu zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; sporadycznie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.
ocena 4 (db):
- student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma średnio uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła.
- student potrafi właściwie dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustroju Kościoła i przedstawić jej wyników; potrafi zadowalająco sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła; w większości przypadków prawidłowo znajduje i dobrze wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu.
- student potrafi właściwie zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.
ocena 5 (bdb):
- student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma dobrze uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych z tego zakresu.
- student całkowicie poprawnie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi bezbłędnie sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z zakresu ustroju Kościoła powszechnego i potrafi bardzo dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących tej materii; bezbłędnie znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu.
- student potrafi prawidłowo i kompleksowo zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnegoi; bardzo często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.
Na ocenę końcową składają się:
1. obecność na zajęciach
2. zaangażowanie podczas wykładów (dyskusje,formułowanie swojego stanowiska, konstruktywne uwagi)
2. ocena z egzaminu pisemnego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: