Praca logopedy z dzieckiem obcojęzycznym WH-P-PSL-PLzDzO
Celem zajęć przekazanie podstawowych informacji n temat nauczania i uczenia się języka polskiego jako obcego pomocnych w pracy logopedy z dzieckiem obcojęzycznym; rozmowa o barierach, jakie napotykają dzieci ucząc się języka polskiego; pokazanie przykładów oraz metod pracy pomocnych logopedzie
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Kryteria oceniania
Obecność, aktywny udział w zajęciach
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
1. http://www.polskikrokpokroku.pl/ podręcznik dla poziomu A1 i A2, portal e-learningowy, nowoczesny podręcznik jojo
2. http://polish.slavic.pitt.edu/other/ podstawy gramatyki, słownictwo, zwroty (pdfy) opracowane na uniwersytecie w Pittsburgu oraz http://polish.slavic.pitt.edu/firstyear/ informacje o gramatyce dla uczących się języka polskiego jako obcego
3. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego, Ewa Lipińska, Anna Seretny, 2006, Universitas , Karaków
4. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Anna Seretny, Ewa Lipińska, 2005, Univeristas, Kraków
5. http://wymowapolska.pl/ strona profesor Liliany Madelskiej - ćwiczenia, inspiracje, materiały
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: