Uczeń z doświadczeniem emigracji na lekcjach języka polskiego WH-FPZ-SP-II-2-UczEm
Celem zajęć jest przygotowanie studenta specjalizacji nauczycielskiej do pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym na lekcjach języka polskiego.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2021/22_L: 0,5 pkt. ECTS - uczęszczanie na zajęcia
0,5 pkt. ECTS - lektura tekstów
0,5 pkt. ECTS - przygotowanie pracy zaliczeniowej | W cyklu 2022/23_L: 1 ECTS:
0,5 ECTS = 15 godz. - uczestnictwo w zajęciach
0,5 ECTS = 15 godz. - przygotowanie do zajęć, przygotowanie konspektu lekcji języka polskiego dla ucznia z doświadczeniem migracyjnym |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2021/22_L: |
Efekty kształcenia
EU1 - zna rozwiązania metodyczne i merytoryczne oraz dobre praktyki w zakresie pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym; wie, jak dostosować działania dydaktyczne do potrzeb i możliwości ucznia,
EU2 - potrafi dobierać metody pracy i środki dydaktyczne uwzględniające potrzeby edukacyjne uczniów z doświadczeniem migracji,
EU3 - jest gotów do adaptowania metod pracy do potrzeb uczniów z doświadczeniem migracyjnym
Kryteria oceniania
Na ocenę dostateczną:
student zna wybrane rozwiązania metodyczne i merytoryczne oraz przykładowe dobre praktyki stosowane w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym; potrafi (z drobnymi błędami) dostosować działania dydaktyczne do potrzeb i możliwości ucznia; jest gotów do adaptowania wybranych metod pracy do potrzeb uczniów z doświadczeniem migracji;
Na ocenę dobrą:
student zna podstawowe rozwiązania metodyczne i merytoryczne oraz dobre praktyki stosowane w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym; potrafi dostosować działania dydaktyczne do potrzeb i możliwości ucznia z wybranymi rodzajami doświadczenia migracyjnego; jest gotów do adaptowania metod pracy do potrzeb uczniów z doświadczeniem migracji;
Na ocenę bardzo dobrą:
student zna rozwiązania metodyczne i merytoryczne oraz dobre praktyki stosowane w pracy z uczniami z różnorodnymi doświadczeniami migracyjnymi; potrafi dostosować działania dydaktyczne do potrzeb i możliwości ucznia z różnymi doświadczeniami migracyjnymi; jest gotów do adaptowania metod pracy do potrzeb uczniów z doświadczeniem migracji;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: