Psychologia ogólna: różnice indywidualne 1 WF-PS-PRI1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza:
1) identyfikuje podstawowe koncepcje struktury intelektu
2) charakteryzuje nowe koncepcje inteligencji
3) wyjaśnia znaczenie inteligencji w funkcjonowaniu człowieka
4) rozróżnia podstawowe typy podejść do diagnozy intelektu
5) zna podstawowe testy inteligencji
6) rozumie etyczne i prawne aspekty stosowania testów
Umiejętności:
1) umie przeprowadzić badanie wybranymi testami inteligencji
2) potrafi zinterpretować wyniki
3) potrafi integrować wyniki i dokonywać diagnozy intelektu
4) potrafi przekazywać informacje zwrotne o wynikach badania
testowego
Kompetencje:
1) wykazuję zrozumienie i tolerancję wobec różnorodności
2) ma świadomość odpowiedzialności za stawiane diagnozy i przekazywane informacje zwrotne
3) respektuje i szanuje prawa osób badanych oraz autorów i wydawców testów
ECTS:
udział w wykładzie - 30
udział w ćwiczeniach - 30
lektura tekstów - 25
przygotowanie do egzaminu - 25
przygotowanie do kolokwium - 35
konsultacje - 5
SUMA GODZIN 150 [150 : 25 = 6]
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: