Katechetyka formalna WT-SPL-KFO2
Treści merytoryczne: dydaktyczne zasady doboru treści nauczania - uczenia się, specyfika procesu dydaktycznego w katechezie w relacji do szkolnej teorii procesu nauczania-uczenia się, główne zasady nauczania oraz ich znaczenie dla skuteczności procesu katechizacji, struktura jednostki katechetycznej
Metody oceny: egzamin
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Punkty ECTS
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
B. Twardzicki, Katechetyka formalna w służbie wiary, Przemyśl 2001, J. Kraszewski, Katechizować, ale jak?, Płock 1995, W. Kubik, Rozwój myśli dydaktycznej w polskiej literaturze katechetycznej w latach 1895 - 1970, Warszawa 1987, J. Szpet, Dydaktyka katechezy, Poznań 1999, J. Stala (red.), Dydaktyka katechezy cz I i II, Tarnów 2004, czasopismo "Katecheta"
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: