Historia Kościoła: metodologia cz.2 WT-FW-HKMT1
Zajęcia prowadzone są w formie konwersatorium, studenci zachęcani są do dzielenia się własnymi doświadczeniami i przemyśleniami na temat metod pracy w zakresie historii kościoła, badania i odczytywania źródeł historycznych. Studenci proszeni są również o analizę metodologiczną i historiograficzną wybranych dzieł historycznych.
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową składają się: ocena przygotowania do zajęć, ocena aktywności podczas zajęć oraz ocena z przygotowanej przez studenta pracy pisemnej. W przypadkach wątpliwych możliwe jest przeprowadzenie indywidualnej rozmowy, sprawdzającej przyswojenie wiedzy.
Literatura
Z. Hajduk, Ogólna metodologia nauk, Lublin 2000;
J. Topolski, Metodologia historii, Warszawa 1984;
W. Wrzosek, O myśleniu historycznym, Bydgoszcz 2010.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: