Teologia pastoralna: Wartości chrześcijańskie w mediach społecznościowych WT-FW-CWC
Ćwiczenia mają za zadanie przedstawienie konieczności wykorzystania mediów społecznościowych do celów ewangelizacyjnych. Analiza dostępnych materiałów pozwoli przedstawić jakość oraz sposób wykorzystania tego sposobu komunikacji do kontaktu z wiernymi i osobami poszukującymi.
Analiza publikacji pozwoli także na naukę i zwrócenie uwagi na krytyczny odbiór ich treści w kontekście zgodności z Magisterium Kościoła.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach
Dokonanie analizy wybranej publikacji w YouTube (prezentacja)
Obecność na zajęciach i terminowość
Literatura
ks. Stanisław Dyk, Nowa Ewangelizacja. Konkretne wezwanie, Gubin 2015.
Piotr Wajs, Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia Słowa Bożego, Warszawa 2019.
Paul Levinson, Nowe nowe media, tłum. M. Zawadzka, Kraków 2010.
Monika Przybysz, Kościół w social media. Komunikacja instytucji eklezjalnych w mediach społecznościowych w perspektywie medioznawczej i teologicznej W: Kultura-MediaTeologia nr 35, Warszawa 2018, s. 140-166.
Jean Burgess, Joshua Green, YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa, tłum. T. Płudowski, Warszawa 2011
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: