Media społecznościowe w komunikacji Kościoła WT-FW-CMS
1. Nauczanie Kościoła o mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe - podstawowe pojęcia, statystyki wykorzystywania.
3. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez Kościół w Polsce.
4. Historia Twittera.
5. Funkcjonalności serwisu Twitter.
6. Funkcje mediów społecznościowych w misji Kościoła.
7. Obecność przedstawicieli Kościoła w serwisie społecznościowym Twitter.
E-Learning
W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: xzskxos
EK nr 1 - wiedza - ma podstawową wiedzę dotyczącą mediów społecznościowych w tym Twittera
EK nr 2 - wiedza - ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę w zakresie funkcjonowania serwisu społecznościowego Twitter w misji Kościoła
EK nr 3 - umiejętności - potrafi dokonać interpretacji i oceny przekazów medialnych w serwisie Twitter oraz wskazać możliwości wykorzystania w komunikacji Kościoła
EK nr 4 - umiejętności - potrafi wskazać sposoby zastosowania serwisu społecznościowego Twitter
EK nr 5 - kompetencje - dostrzega potrzeby wykorzystania nowych mediów w misji Kościoła
NAKŁAD PRACY STUDENTA:
6 godzin: aktywny udział w ćwiczeniach
15 godzin: przygotowanie do ćwiczeń, samodzielna praca
4 godziny: przygotowanie i prezentacja projektu
RAZEM: 25 godzin
ECTS: 1 PUNKT
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: