Digital media w służbie nowej ewangelizacji WT-FW-CD3
Treść:
1. Zagadnienia wprowadzające
2. Definiowanie podstawowych pojęć: digital media, świat wirtualny, Internet
3. Problem nowej ewangelizacji
4. Kościół a media – problematyka, rys historyczny
5. Wprowadzenie do Social Mediów
6. Professional branding, personal branding
7. Wstęp do współczesnych metod badań i strategii medialno-marketingowych
8. Sposoby zarabiania na treściach internetowych
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Wstępnym i podstawowym warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest obecność (lub usprawiedliwiona nieobecność).
Na ocenę końcową składa się również ustnie zreferowany projekt zaliczeniowy, o którym studenci zostaną poinformowani na pierwszych zajęciach.
Literatura
Proponowana literatura zostanie omówiona ze studentami podczas pierwszych ćwiczeń.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: