Warsztaty DTP I WT-DKS-P-SPWD
Celem zajęć jest nabycie przez studenta umiejętności z zakresu projektowania przy pomocy narzędzi InDesign, prezentowania swoich poglądów i pomysłów, a także organizacji pracy w zespole i rozumienia swojej w nim roli. Podczas zajęć student dokonali kompetencje samodzielnej pracy oraz odpowiedzialności za powierzone zadania, które powinny być wykonane starannie i terminowo.
W cyklu 2021/22_Z:
Pełny opis: |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty kształcenia:
EK 1.: Student projektuje przy pomocy narzędzi InDesign, sprawnie porusza się po programie w wersji Adobe InDesign CS5.5
EK 2.: Student poddaje krytyce prezentowane przez siebie poglądy i pomysły a także przekonuje do nich rozmówców.
EK 3.: Student organizuje pracę w zespole, rozumie swoją w nim rolę.
EK 4.: Student pracuje samodzielnie, powierzone zadania wykonuje starannie i terminowo.
Kryteria oceniania
EK 1-4
Na ocenę bardzo dobrą:
Student samodzielnie wykorzystuje wszystkie narzędzia programu InDesign, efektywnie je wykorzystuje podczas projektowani, sprawnie porusza się po programie w wersji Adobe InDesign CS5.5 Potrafi efektywnie prezentować swoje pomysły i rozwiązania dotyczących prezentowanych przez siebie projektów, bardzo dobrze organizuje pracę w zespole i rozumie swoją w nim rolę. Pracuje samodzielnie, wykazuje odpowiedzialność za powierzone zadania które wykonuje starannie i terminowo.
Na ocenę dobrą:
Student dobrze wykorzystuje narzędzia programu InDesign, z niewielką pomocą porusza się po programie w wersji Adobe InDesign CS5.5. Dobrze prezentuje większość pomysłów w wykonanych przez siebie projektach, dobrze organizuje pracę w zespole, zna swoją w nim rolę. Pracuje przy niewielkiej pomocy prowadzącego zajęcia, wykazuje odpowiedzialność za powierzone zadania które często wykonuje starannie i terminowo.
Na ocenę dostateczną:
Student z pomocą prowadzącego wykorzystuje narzędzia programu InDesign, z podpowiedzią nauczyciela porusza się po programie w wersji Adobe InDesign CS5.5. Z pomocą nauczyciela prezentuje wykonane przez siebie projekty i zastosowane w nich swoje pomysły i poglądy. Pracuje przy wsparciu i pomocy nauczyciela, wykazuje się brakiem odpowiedzialności za powierzane mu zadania, ma trudności z odnalezieniem się w grupie. Prace często wykonane niestaranie oddaje po terminie.
Literatura
Adobe CS5.5. Oficjalny podręcznik, Gliwice 2011.
T. Harrower, Podręcznik projektanta gazet, Warszawa 2006.
R. Williams, Typografia od podstaw. Projekty z klasą, Gliwice 2011.
R. Williams, InDesign. Projekty z klasą, Gliwice 2012.
R. Williams, DTP od podstaw. Projekty z klasą, Gliwice 2011
A. Gołąb, DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem.
T. Seddon i J. Waterhouse, Projektowanie graficzne dla laików, Tmc 2010.
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
Student przygotowuje mini projekty na każdych zajęciach. Średnia wynikająca z projektów i kolokwium stanowi ocenę końcową. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: