Projektowanie graficzne WT-DKS-P-SPG
W trakcie zajęć studenci zdobywają szerokie umiejętności z zakresu projektowania graficznego. Zna i rozumie pojęcie identyfikacji wizualnej firmy. Potrafi zaprojektować profesjonalny system identyfikacji wizualnej, jak również inne formy grafiki.
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK nr 1- student rozumie znaczenie identyfikacji wizualnej dla firmy:
• na ocenę 5 – bardzo dobrze rozumie i potrafi zdefiniować pojęcie identyfikacji wizualnej firmy
• na ocenę 4 - w stopniu dobrym rozumie i definiuje pojęcie identyfikacji wizualnej firmy
• na ocenę 3 -w stopniu dostatecznym potrafi zdefiniować pojęcie identyfikacji wizualnej
• na ocenę 2 – nie rozumie i nie potrafi wytłumaczyć pojęcia identyfikacja wizualna
EK nr 2 - samodzielnie projektuje profesjonalny system identyfikacji wizualnej oraz inne formy graficzne;
• na ocenę 5 – bardzo dobrze projektuje system identyfikacji wizualnej firmy oraz inne formy graficzne
• na ocenę 4 - w stopniu dobrym potrafi zaprojektować system identyfikacji wizualnej firmy oraz inne formy graficzne
• na ocenę 3 -w stopniu dostatecznym, przy niewielkiej pomocy prowadzącego zajęcia potrafi zaprojektować system identyfikacji wizualnej firmy i inne formy graficzne
• na ocenę 2 – nie potrafi zaprojektować systemu identyfikacji wizualnej firmy nie potrafi zaprojektować innych form graficznych.
EK nr 3 - potrafi wybrać właściwe narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania zadania;
• na ocenę 5 – bardzo dobrze wybiera narzędzia niezbędne do wykonania zadania
• na ocenę 4 - w stopniu dobrym potrafi wybrać narzędzia niezbędne do wykonania zadania
• na ocenę 3 - w stopniu dostatecznym, przy niewielkiej pomocy prowadzącego zajęcia potrafi wybrać narzędzia do poprawnego wykonania zadania
• na ocenę 2 – nie potrafi wybrać odpowiednich narzędzi niezbędnych do poprawnego wykonania zadania
Kryteria oceniania
Ocena Końcowa jest średnią arytmetyczną ocen projektów wykonywanych podczas zajęć. Na zajęciach obecność jest obowiązkowa.
Literatura
Airey D., Logo. Design. Love. Zaprojektuj genialny logotyp, Gliwice 2010.
Ambrowe G. Harris P., Loyout – zasady, kompozycja, zastosowanie, Warszawa 2008.
Ambrowe G. Harris P, Twórcze projektowanie, Warszawa 2007.
Austin T., Dopust R., Projektowanie dla nowych mediów, Warszawa 2007.
Benicewicz-Miazga A., Grafika w biznesie, Gliwice 2005.
Bergstrom B., Komunikacja wizualna, Warszawa 2009.
Hardy G. Podręcznik projektantów logo, Gliwice 2011.
Mc Wade J., Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych, Gliwice 2006.
Newark Q., Design i grafika dzisiaj. Podręcznik grafiki użytkowej, Warszawa 2006.
Williams R., Adobe Ilustrator. Projekty z klasą. Gliwice 2012.
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
Znajomość podstawowych programów graficznych. Swobodna obsługa komputera. |
W cyklu 2022/23_L:
Znajomość podstawowych programów graficznych. Swobodna obsługa komputera. |
W cyklu 2023/24_L:
Znajomość podstawowych programów graficznych. Swobodna obsługa komputera. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: