Rzecznictwo prasowe WT-DKS-P-RP
Cele przedmiotu:
nabycie umiejętności: kompetentnego prowadzenia działu komunikacji w organizacji, zarządzania obiegiem informacji, reprezentowania organizacji lub jednostki na zewnątrz, troszczenia się o wizerunek organizacji, profesjonalnej reprezentacji jej, korzystania z nowoczesnych technik komunikacji interpersonalnej, zarządzania kryzysami i mediami, tworzenie tekstów i komunikatów PR
W cyklu 2021/22_L:
Treści merytoryczne: |
W cyklu 2022/23_L:
Treści merytoryczne: |
W cyklu 2023/24_L:
Treści merytoryczne: |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
ECTS: 3
EFEKTY KSZTAŁCENIA:
EK W_1: Rozróżnia poprawnie rodzaje narzędzi pracy rzecznika prasowego.
EK W_2: Wybiera właściwe techniki i narzędzia efektywnej komunikacji w zakresie rzecznika prasowego.
EK U_3: Umie zastosować narzędzia rzecznictwa prasowego.
EK U_4: Potrafi tworzyć teksty i komunikat perswazyjne, planować i organizować działania w biurze prasowym, także przy współpracy zewnętrznych ekspertów.
EK K_5: Pracuje w zespole, kieruje biurem prasowym, tworzy strategię komunikacyjną instytucji, stosuje odpowiednie narzędzia w komunikacji w social media.
Kryteria oceniania
Metody oceny:
- praca nad samodzielnym projektem w grupach 3-4 osobowych,
- prezentacja multimedialna w parach
- ćwiczenia realizowane na zajęciach,
- ćwiczenia wykonywane w domu,
- symulacje i analizy sytuacyjne; aktywność na zajęciach;
- test końcowy z pytaniami otwartymi w przypadku przekroczenia 3 nieobecności
Na ocenę bdb (5) student musi posiąść umiejętność stworzenia teczki prasowej na konferencję prasową w projekcie grupowym na podstawie briefu agencyjnego, spełniającej kryteria prezentowane na zajęciach, powinien pracować systematycznie oddając prace etapami zgodnie z harmonogramem prac oraz drugiej teczki - organizacyjnej. Ponadto, student jest obecny na wszystkich zajęciach (może je opuścić raz). Oddaje wszystkie prace w trakcie zajęć (indywidualne i grupowe), jest aktywny, przygotowuje w parze wybranego prezentacje rzecznika prasowego, zgodnie z wymaganiami określonymi na zajęciach i prezentuje ją w terminie. Tworzy wszystkie 12 memów.
Na ocenę db (4) student musi posiąść umiejętność stworzenia teczki prasowej na konferencję prasową w projekcie grupowym na podstawie briefu agencyjnego, spełniającej kryteria prezentowane na zajęciach, powinien pracować systematycznie oddając prace etapami zgodnie z harmonogramem prac oraz drugiej teczki - organizacyjnej. Ponadto, student jest obecny na wszystkich zajęciach (może je opuścić maksymalnie dwa razy). Oddaje wszystkie prace w trakcie zajęć (indywidualne i grupowe), jest aktywny, przygotowuje w parze wybranego prezentacje rzecznika prasowego, zgodnie z wymaganiami określonymi na zajęciach. Tworzy 12 memów różnej jakości merytorycznej.
Na ocenę dost (3) student musi posiąść umiejętność stworzenia teczki prasowej na konferencję prasową w projekcie grupowym na podstawie briefu agencyjnego, spełniającej kryteria prezentowane na zajęciach, powinien pracować systematycznie oddając prace etapami zgodnie z harmonogramem prac oraz drugiej teczki - organizacyjnej. Ponadto, student jest obecny na wszystkich zajęciach (może je opuścić maksymalnie trzy razy). Oddaje wszystkie prace w trakcie zajęć (indywidualne i grupowe), ale zdarzają mu się poślizgi w terminie ich oddania, ponadto przygotowuje w parze wybranego prezentacje rzecznika prasowego lub jednoosobowo, zgodnie z wymaganiami określonymi na zajęciach, lecz jakość materiału jest poniżej przeciętnej, a prezentacja może nie posiadać wszystkich elementów koniecznych do oceny bdb.
UWAGA - STUDENT NA ZALICZENIE NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ 3 NIEOBECNOŚCI.
Literatura
W cyklu 2021/22_L:
LITERATURA PODSTAWOWA: Łaszyn A. in, e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020. LITERATURA POMOCNICZA: |
W cyklu 2022/23_L:
LITERATURA PODSTAWOWA: Łaszyn A. in, e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020. LITERATURA POMOCNICZA: |
W cyklu 2023/24_L:
LITERATURA PODSTAWOWA: Łaszyn A. in, e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020. LITERATURA POMOCNICZA: |
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
1. Motywacja do nauki KODY: KONIECZNOŚĆ WŁĄCZENIA KAMERY INTERNETOWEJ |
W cyklu 2022/23_L:
1. Motywacja do nauki |
W cyklu 2023/24_L:
1. Motywacja do nauki |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: