Personal branding WT-DCM-PB
W trakcie zajęć o charakterze warsztatowo - konwersatoryjnym uczestnicy będą mieli szansę na stworzenie zrębów swoich indywidualnych wizerunków medialnych. Budowanie marki osobistej powinno wynikać z dogłębnej świadomości zakresu kompetencji danej osoby i koncentrować się na doborze narzędzi wspierających eksponowanie tych obszarów.
W trakcie zajęć studenci wykonają:
* analizy swoich silnych i słabych stron
* analizy swoich kompetencji, umiejętności
* mapy przyszłości i rozwoju zawodowego
* plany publikacji w social media
* treści (artykuły, komunikaty, ogłoszenia)
Wykaz zagadnień:
1. Promocja w ujęciu ogólnym
2. Narzędzia promocji
3. Marka, jej istota i funkcje
4. Kanały komunikacji
5. Social media
6. Narzędzia autoewaluacji
7. Określanie obszarów wypowiedzi eksperckich
8. Warsztat pisania artykułów
9. dzielenie się wiedzą
10. Dzielenie się doświadczeniem
11. Sesje inspiracyjne
12. Webinaria i podcasty
13. Szkolenia, warsztaty, trenowanie kreatywności
14. Plan publikacji
15. Ewaluacja treści
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h
przeprowadzanie analiz: 15h
przygotowanie zadań i prac pisemnych samodzielnie i w grupach: 15h
suma godzin: 60
Liczba ECTS: 60/30= 2
Kryteria oceniania
Ewaluacja będzie prowadzona w trybie ciągłym.
Do uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu konieczne jest rozliczenie się ze wszystkich prac pisemnych wykonywanych w trakcie zajęć lub jako prace domowe oraz nie przekroczenie limitu nieobecności, wynoszącego 2.
Literatura
Grzesiak M. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, 2019, wyd. Onepress
Sinek S. Zaczynaj od dlaczego, 2013 wyd.Helion
Vaynerchuk G., Przebij się!, 2018, wyd. OSMPOWER
Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010.
Dodatkowo:
materiały branżowe
Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999.
Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.
J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010.
Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: