Laboratorium seminaryjne WSE-SO-LS
Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do uczestnictwa w seminarium licencjackim poprzez wykształcenie umiejętności identyfikowania i analizy kluczowych kwestii społecznych. Studenci w toku realizacji przedmiotu zdobędą także umiejętności w zakresie pierwszych etapów pisania pracy naukowej. W trakcie zajęć zdobędą oni wiedzę na temat zasad poprawnego pisania pracy naukowej, a także nauczą się formułować temat oraz plan pracy, jak również dobierać potrzebną do napisania pracy licencjackiej literaturę.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: |
Efekty kształcenia
EW
Student zna zasady poprawnej redakcji pracy licencjackiej,
Student rozumie, jaką rolę w pracy dyplomowej odgrywa teoria socjologiczna,
EU
Student potrafi przygotować pracę dyplomową od strony formalnej,
Student potrafi naszkicować wstępny projekt pracy,
EK
Student zna normy i zasady etycznego postępowania w pracy naukowej
Kryteria oceniania
Na ocenę dst (3,0) student:
- zna niektóre zasady poprawnej redakcji pracy licencjackiej, opisuje wybrane aspekty roli teorii socjologicznej w pracy dyplomowej,
- w ograniczonym zakresie przygotowuje projekt pracy dyplomowej (semestralnej) od strony formalnej,
- zna wybrane zasady i normy etycznego postępowania w pracy naukowej
Na ocenę db (4,0) student:
- poprawnie określa zasady redakcji pracy licencjackiej, poprawnie opisuje rolę teorii socjologicznej w pracy dyplomowej,
- poprawnie przygotowuje projekt pracy dyplomowej (semestralnej) od strony formalnej,
- poprawnie opisuje zasady i normy etycznego postępowania w pracy naukowej
Na ocenę bdb (5,0) student:
- w sposób wyczerpujący opisuje zasady redakcji pracy licencjackiej, bardzo dobrze określa rolę teorii socjologicznej w pracy dyplomowej,
- przygotowuje bardzo dobry od strony formalnej projekt pracy dyplomowej (semestralnej)
- doskonale zna zasady i normy etycznego postępowania w pracy naukowej
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: