Gry decyzyjne WS-POZ-BW-GD
Celem zajęć jest przekazanie studentom wiedzy, umiejętności i kompetencji związanych z różnymi aspektami podejmowania decyzji. Zajęcia obejmują zarówno elementy teoretyczne (wiedza z zakresu teorii podejmowania decyzji, metod podejmowania decyzji, metod wnioskowania) jak i praktyczne (zastosowanie wybranych koncepcji w różnego rodzaju grach i symulacjach).
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK 1 - student zna modele podejmowania decyzji
EK 2 - student zna metody podejmowania decyzji
EK 3 - student zna podstawowe założenia teorii gier
EK 4 - student wie, czym jest teoremat Bayesa
Umiejętności:
EK 5 – student umie przeprowadzić analizę SWOT/TOWS
EK 6 – student potrafi przeprowadzić analizę działań za pomocą aparatu teorii gier
EK 7 – student potrafi zastosować w procesie wnioskowania teoremat Bayesa
Kompetencje:
EK 8 – student potrafi na podstawie dostępnych danych dokonywać analizy wyborów własnych i cudzych
ECTS:
udział w ćwiczeniach: 30 godz.
przygotowanie do ćwiczeń poza zajęciami: 60 godz.
suma godzin: 90
liczba ECTS: 3
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową ma wpływ:
- obecność (możliwe dwie nieusprawiedliwione)
- rozwiązywanie zadań na zajęciach
Kryteria oceniania:
0-59% - ndst
60-69% - dst
70-74% - dst+
75-84% - db
85-89%- db+
90-100% - bdb
Literatura
Gellert, M., Nowak, C., 2005, Zespół, Gdańsk: GWP
Malawski, M., Wieczorek, A., Sosnowska, H., 2006, Konkurencja i kooperacja. Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Obłój, K., 2007, Strategia organizacji, Warszawa: PWE
Pietraś, Z., 2011, Decydowanie polityczne, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Straffin, P., 2004, Teoria gier, Warszawa: SCHOLAR
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: