Węgry WS-PO-Weg
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PEK_W01 – student wyjaśnia podstawowe pojęcia z zakresu systemu politycznego, partyjnego oraz historii Węgier
PEK_W02 – student dysponując wiedzą dotyczącą Węgier, potrafi znaleźć analogię w sytuacji innych państw Europy Środkowo-Wschodniej
PEK_W03 – student posiada elementarną wiedzę na temat systemu politycznego oraz partyjnego na Węgrzech
Umiejętności:
PEK_U01 – student potrafi zaklasyfikować system polityczny oraz partyjny Węgier do poznanych wcześniej rodzajów systemów na podstawie analizy konstrukcji systemu instytucjonalnego Węgier,
PEK_U02 – student potrafi ocenić rolę organizacji i instytucji politycznych na podstawie analizy przypisanych im kompetencji
Kompetencje społeczne:
PEK_K01 – student potrafi uzasadnić i bronić w dyskusji własnego stanowiska, szanując jednocześnie poglądy i opinie innych. Zna i rozumie zalety i wyzwania pluralizmu opinii.
Kryteria oceniania
Podstawą zaliczenia są:
1. uczestnictwo w zajęciach (dopuszczalne dwie nieobecności.
Usprawiedliwienie powinno być przedłożone na pierwszych zajęciach po nieobecności –
w przypadku nieobecności na więcej niż połowie zajęć – tj. 8 [ośmiu], student nie podlega klasyfikacji);
2. regularne przygotowanie do zajęć, znajomość zadanej literatury, aktywność na zajęciach – dyskusja okrągłego stołu. W przypadku ujawnienia braku przygotowania do zajęć, student ma obowiązek odrobić konkretne zajęcia w ciągu dwóch [dwóch] tygodni na dyżurze;
3. pozytywna ocena z testu końcowego (przynajmniej 60%).
Łączna liczba punktów do uzyskania – 50 ( waga ocen: test końcowy 70%, aktywność i przygotowanie do zajęć 30%)
Oceny:
dst – 30-34 pkt
dst+ − 35-36 pkt
db − 37 – 42 pkt
db+ − 43-44 pkt
bdb – 45-50 pkt
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: