Język angielski - III semestr WP-PRZ-ANG-3
Treści merytoryczne:
Słownictwo: plany na przyszłość, wywiady i rozmowy, robienie zakupów, sport, edukacja, rozwiązywanie problemów, podejmowanie i ocena decyzji, stereotypy narodowościowe.
Gramatyka: czas future simple i wyrażenie be going to, tworzenie pytań, pytania zalezne, powtórzenie czasów, tryby warunkowe typu I, II i III.
Wymagania oceny: Ocena ustawiczna na podstawie raportów aktywności i prac domowych, zaliczenie testu pisemnego pod koniec semestru.
E-Learning
W cyklu 2023/24_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2024/25_Z: |
Efekty kształcenia
Student, który zaliczy cykl kształcenia posiada umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności:
w zakresie UMIEJĘTNOŚCI:
• Potrafi porozumiewać się płynnie i spontanicznie, z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych w stopniu umożliwiającym w miarę swobodną konwersację z obcokrajowcami na tematy ogólne oraz związane ze studiowaną specjalnością.(H1A_U07)
• Potrafi, na podstawie wyszukanych informacji, napisać jasny i spełniający warunki formalne tekst na wiele tematów ogólnych oraz związanych ze studiowaną dyscypliną. Posiada umiejętność przekazywania na piśmie informacji oraz wyrażania swojego zdania podając argumenty za i przeciw.
( H1A_U08, H1A_U03, H1A_U01)
• Potrafi samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną przedstawiając swój pogląd na dany temat ( w tym także na tematy związane ze studiowaną specjalnością) oraz podając argumenty za i przeciw. Potrafi bronić swoich tez podczas dyskusji. (H1A_U09, H1A_U03, H1A_U01)
w zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:
• Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności językowych oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne. (H1A_K01, H1A_K06)
Literatura
Wszystkie materiały dostępne na platformie Moodle.
Materiały dodatkowe:
R. Murphy, English Grammar in Use. A Self Reference and Practice Book for Elementary Students, Cambridge University Press, 2003
R. Murphy, English Grammar in Use. A Self Reference and Practice Book for Intermediate Students, Cambridge University Press, 1998
M. Swan, Practical English Usage, Oxford University Press, 1995
M. Swan. C. Walter, How English Works. A Grammar Practice Book, Oxford University Press, 2002
A.J. Thomson, A.V. Martinet, A Practical English Grammar, Oxford University Press
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: