Organizacja kancelarii tajnej. Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej i kontrola funkcjonowania kancelarii tajnej WP-P-ODIN-OIN20b
Zapoznanie z przepisami dot. organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej. Omówienie urządzeń ewidencyjnych służących do obiegu informacji niejawnych, zasad prawidłowego ich wypełniania. Zapoznanie z zadaniami kierownika kancelarii tajnej, a także wymagań formalnych wobec osób ubiegających się o te funkcje. Omówienie zasad prowadzenia kontroli oraz wytwarzanej dokumentacji na potrzeby kontroli.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
ODOIN_W08 ODOIN_W12 ODOIN_W13 ODOIN_U08 ODOIN_K02 ODOIN_K03 ODOIN_K04 ODOIN_K05
Literatura
1) Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz. U. Nr 276, poz. 1631)
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. Nr 271, poz. 1603)
4) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie przygotowania i przeprowadzania kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz. U. 93, poz. 541)
5) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 159, poz. 948)
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: