Seminarium dyplomowe (licencjackie) WP-CWC-N-1-SEM-ŚK
Treści merytoryczne:
Ustalane w zależności od aktualnej tematyki, z którą związane są egzaminy dyplomowe studentów.
Szczegółowej analizie poddawane są wybrane zagadnienia związane z infrastrukturą informacyjną, komunikacją elektroniczną, jak również ochroną prywatności i danych osobowych w kontekście wykorzystywania technologii informacyjno - komunikacyjnych.
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK1:Posiada umiejętność poprawnego formułowania problemów badawczych i ich rozwiązywania
EK2:Posiada zdolność stosowania adekwatnych do przedmiotu badan metod badawczych
EK3:Posiada zdolność logicznego prowadzenia wywodu, posługiwania się językiem prawnym, prawniczym i technicznym oraz znajdowania i właściwego korzystania z materiałów źródłowych
ECTS
Udział w seminarium: 30 h
Przygotowanie pracy: 50 h
Literatura: 20 h
Liczba ECTS 100h/25 h = 4 ECTS
EK4:Potrafi przygotować prace magisterską od strony technicznej, wykorzystując edytory tekstu oraz sporządzić bibliografie i aparat naukowy
EK5:Rozumie potrzebę etycznego postępowania w toku swojej pracy badawczej
Kryteria oceniania
Prace warsztatowe (projekt) grupowe i indywidualne, których celem jest przygotowanie seminarzystów do samodzielnej pracy badawczej umożliwiającej zebranie niezbędnych materiałów.
Metody dydaktyczne: zajęcia dydaktyczne przeprowadza się w ramach kontaktu synchronicznego, w którym studenci oraz prowadzący zajęcia uczestniczą w seminariach realizowanych stacjonarnie. Materiały z zajęć udostępniane są także za pomocą uczelnianej platformy Moodle.
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Pułło A., Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2006.
2. Zenderowski R.,Praca magisterska - licencjat : krótki przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, Warszawa 2011
Literatura uzupełniająca:
Literatura jest polecana indywidualnie w zależności od wybranego tematu pracy magisterskiej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: