Seminarium magisterskie WP-ADZ-2-SEM-CzK
W trakcie seminarium studenci przygotowują prace dyplomową na wybrany przez siebie temat. Ideą seminarium jest przybliżenie podstawowej wiedzy z zakresu pisania prac dyplomowych, a także wskazywanie studentom prawidłowego kierunku pisania pracy. W trakcie seminarium odbywają się również warsztaty biblioteczne w bibliotece WPIA UKSW, w trakcie których poszukujemy najlepszej literatury do określonej pracy dyplomowej.
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK1. Student potrafi określić temat pracy dyplomowej
EK2. Student posiada umiejętność diagnozy problemu
EK3. Student identyfikuje najważniejszą literaturę przedmiotu
EK4. Student potrafi samodzielnie selekcjonować materiał do pracy
EK5. Student posiada umiejętność pracy w programie do edycji tekstu
EK6. Student potrafi napisać samodzielnie pracę
Opis punktów ECTS:
udział w ćwiczeniach: 30h
praca własna studenta: 230h
konsultacje z prowadzącym: 40h
Suma godzin: 300
Liczba ECTS: 300h/25=12
Kryteria oceniania
Metody : Wykład z elementami warsztatowymi, prowadzony na platformie microsoft teams
zaliczenie w oparciu o przesłaną pracę dyplomową
Kryteria oceniania :
EK1. Student potrafi określić temat pracy dyplomowej
Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi określić tematu pracy dyplomowej
Na ocenę 3 ( dst) student potrafi wskazać ogólny temat pracy dyplomowej
Na ocenę 4 ( db) student potrafi samodzielnie wskazać temat pracy dyplomowej, który nie jest jednak tematem odkrywczym naukowo
na ocenę 5 ( bdb) student wskazuje samodzielnie odkrywczy naukowo temat pracy.
EK2. Student posiada umiejętność diagnozy problemu
Na ocenę 2 ( ndst) student nie posiada umiejętności diagnozy problemu
Na ocenę 3 ( dst) student posiada zdolność zauważenia problemu, ale nie umie go odpowiednio zinterpretować
Na ocenę 4 ( db) student posiada zdolność diagnozy problemu, ale ma trudność w jego osadzeniu w prawie
Na ocenę 5 ( bdb) student samodzielnie diagnozuje problem badawczy
EK3 Student identyfikuje najważniejszą literaturę przedmiotu
Na ocenę 2( ndst) student nie potrafi zidentyfikować najważniejszej literatury przedmiotu
na ocenę 3 ( dst) student potrafi wskazać podstawową literaturę przedmiotu
Na ocenę 4 ( bd) student potrafi wskazać rozszerzoną krajową literaturę przedmiotu
Na ocenę 5 ( bdb) student potrafi wskazać rozszerzoną krajową i międzynarodową literaturę
Ek4 Student potrafi samodzielnie selekcjonować materiał do pracy
Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi samodzielnie selekcjonować materiału do pracy
na ocenę 3 ( dst) student potrafi ogólnie selekcjonować materiał do pracy
Na ocenę 4 (db) student potrafi samodzielnie selekcjonować krajowy materiał do pracy
Na ocenę 5 ( bdb) student potrafi samodzielnie selekcjonować międzynarodowy materiał do pracy
EK5 Student posiada umiejętność pracy w programie do edycji tekstu
Na ocenę 2 ( ndst) student nie posiada umiejętności pracy w programie do edycji tekstu
Na ocenę 3 ( dst) student posiada najprostsze umiejętności pracy w programie do edycji tekstu
Na ocenę 4 ( db) student posiada umiejętności pracy w programie do edycji tekstu
Na ocenę 5 ( bdb) student posiada rozszerzone umiejętności pracy w programie do edycji tekstu
Ek 6. Student potrafi napisać samodzielnie pracę
Na ocenę 2( ndst) student nie potrafi samodzielnie napisać pracę, a jego współczynnik antyplagiatu jest zbyt wysoki
Na ocenę 3 ( dst) student potrzebuje dużego wsparcia w samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej
Na ocenę 4 ( db) student potrafi napisać samodzielnie pracę, ale korzysta przy tym z dużej liczby cytowań
Na ocenę 5 ( bdb) student potrafi napisać samodzielnie pracę, potrafi umiejętnie czerpać wiedzę ze źródeł, a jego współczynnik antyplagiatu mieści się w dolnych granicach progu
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Z. Struzik. Metodyka pisemnych prac naukowych, Instytut Papieża Jana Pawła II, Wydawnictwo Naukowe UKSW, Warszawa, 2019r.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: