Terapia trudności w uczeniu się WNP-PPW-TTK
Zaproponowana realizacja jest autorska propozycja oparta o najnowsza literatura, z wykorzystaniem literatury stanowiącej " klasykę" problematyki.
Treści zawarte w pracy M. Żylińskie, nowatorskie i ważne mogą okazać się przydatne w zapobieganiu powstawaniu trudności w uczeniu się.
W cyklu 2022/23_L:
Zaproponowana realizacja jest autorska propozycja oparta o najnowsza literatura, z wykorzystaniem literatury stanowiącej " klasykę" problematyki. |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
ndst (2) pasywność lub niezadowalająca aktywność na zajęciach, przekroczenie ustalonego limitu nieobecności;
dst (3)
- zna rodzaje trudności w uczeniu się i sposoby/metody zapobiegania im lub minimalizowania ich;
db(4)
- jak na ocenę dostateczną oraz:
- powołuje się na konkretne treści z podanej literatury,
-odwołuje się do własnych spostrzeżeń i doświadczeń;
bdb (5)
jak na ocenę dobrą oraz:
- współprowadzi konwersację wybranego (-ych) tematu (-ów),
- przedstawia koncepcje praktycznego zastosowania nowatorskich treści i rozwiązań w zapobieganiu i profilaktyce trudności w uczeniu się ,
- formułuje samodzielne, trafne sądy, oceny i wnioski
Literatura
G. Dryden, J. Vos, Rewolucja w uczeniu;
M. Żylińska, Neurodydaktyka. Nauka przyjazna mózgowi;
M. Bogdanowicz, Metoda dobrego startu; Ryzyko dysleksji, dysortografii, rysgrafii; Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo; Ortogrffiti i inne;
M. Szurawski, Pamięć na całe życie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: