Seminarium licencjackie WNP-PEZ-SLPEW21718
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
1. Student zna elementarną terminologię stosowaną w pedagogice/naukach o wychowaniu.
2. Student ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki w systemie nauk, zna subdyscypliny pedagogiki/nauk o wychowaniu (zwłaszcza historię edukacji - subdyscyplinę pogranicza pedagogiki i historii).
3. Student ma elementarną wiedzę metodologiczną dotyczącą badań pedagogicznych (struktura pracy, cel i zakres badań, granice chronologiczne i terytorialne, baza źródłowa, problemy badawcze, metody i techniki badawcze, przypisy, bibliografia).
UMIEJĘTNOŚCI:
1. Student potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki (szczególnie historii edukacji - subdyscypliny pogranicza historii i pedagogiki) w celu analizy oraz interpretacji problemów edukacyjnych.
2. Student posiada elementarne umiejętności badawcze umożliwiające prowadzenie prostych badań pedagogicznych, potrafi formułować tezy, wnioski, zaprezentować wyniki badań.
3. Student potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogicznych, z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
1. Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie (i realizuje) potrzebę rozwoju osobistego, wyznacza kierunki własnego rozwoju, kształcenia, samodyscypliny.
2. Student jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych.
3. Student rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności, potrafi samodzielnie wykorzystywać dostępne mu źródła i opracowania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: