Seminarium licencjackie WNP-PE-SEM3I-ES
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2024/25_Z: Semestr zimowy
5 ECTS
(1 ECTS=25/30 godz.)
1 ECTS - udział w seminariach (30 godz.).
2 ECTS - zapoznawanie się z literaturą i pisanie rozdziałów pracy licencjackiej
2 ECTS -przeprowadzenie badań empirycznych | W cyklu 2024/25_L: Semestr letni
5 ECTS
(1 ECTS=25/30 godz.)
1 ECTS - udział w seminariach (30 godz.).
2 ECTS - zapoznawanie się z literaturą i pisanie rozdziałów pracy licencjackiej
2 ECTS - analiza zebranych danych, opracowanie wyników, interpretacja, wyciągnięcie wniosków |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student/ka:
W1 potrafi zdefiniować podstawowe pojęcia z zakresu metodologii badań pedagogicznych;
W2 potrafi posługiwać się terminami naukowymi dotyczącymi obranej tematyki pracy dyplomowej;
U1 potrafi zaprojektować i przeprowadzić badania pedagogiczne w wybranym podejściu metodologicznym (badania ilościowe, jakościowe, mieszane), na podstawie zdefiniowanego celu badań, problemów badawczych, z zastosowaniem właściwych metod badań, technik i narzędzi;
U2 opracowuje narzędzia badawcze;
U3 potrafi konstruować narrację naukową w oparciu o metaanalizę wyników badań i naukowych teorii;
K1 stosuje zasady etyczne w postępowaniu badawczym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: