Seminarium licencjackie WNP-PE-SEM3-JN
Treści merytoryczne: student zostaje zapoznany z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi praw autorskich. Ponadto uczestnicy zajęć poznają technikę pisania pracy naukowej, sposoby gromadzenia literatury i jej wykorzystania. Wspólne dla całej grupy rozwiązywanie problemów naukowych, pomagających w napisaniu pracy licencjackiej oraz indywidualne konsultacje.
Metody oceny: podstawą uzyskania zaliczenia seminarium jest przedstawienie zrealizowania odpowiedniej partii materiału.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK 1 - student potrafi wymienić ogólne wstępne wymagania do pisania pracy licencjackiej.
EK 2 - potrafi sprecyzować tytuł oraz określić charakter pracy licencjackiej.
Umiejętności:
EK 3 - potrafi ukształtować metodologiczną koncepcję badań własnych i przeanalizować podstawową literaturę przedmiotu dotyczącą określonej problematyki.
EK 4 - potrafi prawidłowo zastosować zasady cytowania drukowanych i elektronicznych źródeł literatury przedmiotu.
Kompetencje:
EK 5 - student przejawia aktywną i twórczą postawę do pisania pracy
licencjackiej.
Udział w ćwiczeniach - 30
Przygotowanie do ćwiczeń - 10
Konsultacje - 10
Przygotowanie do napisania metodologii badań własnych - 25
Suma godz. 75
liczba ECTS: 3
Kryteria oceniania
Wiedza (EK 1-2):
Ocena 2 (ndst): student nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, nie potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych.
Ocena 3 (dost): student posiada w ograniczonym stopniu podstawową wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.
Ocena 4 (db):student zna w pełni wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.
Ocena 5 (bdb): student posiada w pełni uporządkowaną i utrwaloną wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.
Umiejętności (EK 3-4):
Ocena 2 (ndst): student nie potrafi analizować zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.
Ocena 3 (dost): student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.
Ocena 4 (db) student potrafi właściwie dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.
Ocena 5 (bdb) student potrafi całkowicie poprawnie dokonuje analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.
Kompetencje (EK5):
Ocena 2 (ndst) student nie jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.
Ocena 3 (dost) student w minimalnym stopniu jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.
Ocena 4 (db) jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.
Ocena 5 (bdb) student otwarty i zaangażowany w wysokim stopniu do na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.
Na ocenę końcową składają się:
1. Ocena opanowania materiału nauczania oraz pracy własnej studenta.
2. Obecność na zajęciach.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: