Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim - Education - Morality - Democracy WNP-PE-KONANG-DS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
- zna kulturowe uwarunkowania procesów edukacyjnych, w szczególności wycho-
wania moralnego i przekazu wartości;
- potrafi wyrazić własne pomysły, wątpliwości i sugestie, popierając je rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych;
- potrafi zastosować posiadane umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego;
- potrafi napisać krótki tekst akademicki w języku angielskim,
- samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną w języku angielskim, przedstawiając swoje poglądy odnośnie wychowania moralnego, podając argumenty za i przeciw.
Opis ECTS:
- udział w spotkaniach warsztatu – 15 go-dzin
- czytanie literatury – 5 godzin
- przygotowanie się do zajęć / praca na platformie e-learningowej Moodle – 15 godzin
- wykonywanie zadań badawczych – 10 godzin
- przygotowanie pisemnej pracy semestralnej – 5 godzin
Kryteria oceniania
5.0
- 90–100% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
4.5.
- 80–89% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
4.0
- 70–79% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
3.5.
- 60–69% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
3.0
- 50–59% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
2.0
- mniej niż 50% liczby punktów uzyskanych za pisemną pracę semestralną
Literatura
klasyczne teksty filozoficzne i pedagogiczne: Platon, Arystoteles, Rousseau, Herbart, Dewey;
English A., Discontinuity in Learning. New York: Cambridge UP 2013 (selected fragments).
Lapsley D., Moral Self-Identity and the Social-Cognitive Theory of Virtue. In: Developing the Virtues: Integrating Perspectives, Oxford University Press 2016.
Jimenez J. et al., Assessing moral identity: Development and validation of a moral identity Q-Sort. In: Meeting of the Midwestern Psycho-logical Association. Chicago, University of Notre Dame, Indiana. 2008.
Anglojęzyczne artykuły traktujące o wychowaniu moralnym i kształceniu moralno-etycznym z czasopism pedagogicznych dostępnych w internecie, np. „Journal of Moral Education”, „Kultura Pedagogiczna/Pedagogical Culture”.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: