Diagnozowanie i orzecznictwo zaburzeń rozwoju uczniów i trudności szkolnych WNP-PE-DIOZRU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/22_Z:
1.Diagnoza, czyli Co? Kogo? Po co? Jak? Czym? Kiedy? Gdzie? Kto będzie tę diagnozę prowadził; jakie są kompetencje, predyspozycje i ewentualnie ograniczenia tej osoby. Ogólne założenia teoretyczne diagnozy psychopedagogicznej. ( Jarosz, Wysocka, Diagnoza psychopedagogiczna. Podstawowe problemy i rozwiązania. s. 15 – 28). 2. Ocena przystosowania społecznego, ocena zaburzeń zachowania, powstałych w procesie wychowania. 6. Diagnoza sytuacji szkolnej 7. Postępowanie postdiagnostyczne 9. Orzecznictwo. Konstrukcja orzeczeń/opinii. |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
Kryteria oceniania (Określenie poziomu osiągniecia - wg skali ocen - założonych dla |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: