Logopedyczne studium przypadku WNP-P-SEM
Praca jest pisana we współpracy z promotorem, który ukierunkowuje proces nabywania umiejętności, wiedzy i prowadzenia badań w nurcie jakościowym.
Podczas spotkania dokonuje się indywidualnego wyboru i układu pracy. Przewidziane są konsultacje grupowe i indywidualne - w formie bezpośredniej i zdalnej.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Napisana praca oraz przyjęcie jej przed komisją. Praca końcowa składa się części teoretycznej, metodycznej i badawczej. Ważnym elementem jest dokonanie analizy i syntezy poruszanego w pracy problemu z jednoczesnym przedstawieniem zaleceń - część praktycznego wykorzystania w pracy logopedycznej.
Praktyki zawodowe
Praktyki w ramach studiów.
Literatura
Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 1 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 2 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 1 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 2 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Bereźnicki F. (2015), Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki, psychologii i socjologii, Impuls, Kraków.
Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków
Łobocki M., (2006), Metody i techniki badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków.
Pilch T., Bauman T. (2010 lub inne): Zasady badań pedagogicznych, Warszawa
Węglińska M. (2005) Jak pisać pracę magisterską? IMPULS, Kraków
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: