Marketing i promocja szkoły WNP-P-M
Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu i promocji. Poprzez udział w ćwiczeniach i symulacjach analizujemy narzędzia budowania wizerunku produktów i instytucji oraz zakres skutecznego ich zastosowania w budowaniu publicity szkoły.
Uczestnicy dowiadują się jak analizowac potrzeby grup docelowych, jak diagnozować ich oczekiwania, wychodzić naprzeciw potrzebom oraz jak skutecznie promowac własne usługi.
Bazując na wizji szkoły, uczestnicy dowiadują się jak stworzyć plan marketingowy placówki, po jakie narzędzia sięgnąc - jak wykorzystywać media elektorniczne, przygotowywac graficznie materiały promocyjne, organizowac imprezy szkolne, redagować informacje dla mediów, jak współpracować ze środowiskiem lokalnym oraz podwykowanwcami.
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Punkty ECTS
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W wyniku przeprowadzonych zajęć student wie / umie / potrafi
rozpoznaje i wymienia formy i narzędzia promocji szkoły,
objaśnia znaczenie poszczególnychsposobów budowania reputacji szkoły
opracowuje samodzielnie strategie promocji szkoły
poszługuje się narzędziami promocji do budowania reputacji szkoły i utrzymywania korzystnych relacji z otoczeniem
ma swiadomość różnorodności narzędzi i form docierania do grup docelowych
docenia znaczenie marketingu i promocji oraz docenia siłę środków masowego przekazu
Kryteria oceniania
Aktywny udziałw zajęciach, ćwiczeniach i symulacjach. Przygotowanie pracy zaliczeniowej.
Literatura
Foster Timothy R.V. Zdobywanie dobrego publicyty na 100 sposobów. Kraków 1999.
Goban-Klas T., Kadragic A., Czarnowski P., Public Relations, czyli promocja reputacji. Warszawa 1999.
Dzierzgowska I. Akademia zarządzania „Dyrektora Szkoły”. Wolters Kluwer, Warszawa 2009.
Andresen K. Marketing Robin Hooda. MT Biznes, Warszawa 2010.
Fazlagić J. Marketing szkoły. Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: