Informatyczne podstawy projektowania CAD WNHS-ODKS-IPPCAD
Całość zagadnień poruszanych na zajęciach, ma na celu przekazanie słuchaczom praktycznej wiedzy dotyczącej obsługi
programu typu CAD. Treście przekazywane w ramach zajęć mają na celu zbudowanie wysokiej sprawności posługiwania się
oprogramowaniem kosynierskim przez słuchaczy.
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
ODKiŚ1_U01 - Absolwent potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do interpretowania i analizowania zabytków w zakresie projektowania, modernizacji i rewaloryzacji obiektów w przestrzeni na terenach objętych formami ochrony konserwatorskiej przy użyciu programów wektorowych typu CAD.
Kryteria oceniania
Wykonanie dziesięciu rysunków technicznych w programie AutoCAD. Za każde zadanie można uzyskać maksymalnie 5
pkt. Cześć zadan w formie ćwiczeń rysunkowych realizowana w formie e-learning (udział w warsztatach projektowych dla
studentów,wyjazd).
Łącznie można uzyskać 50 pkt.
Na ocenę końcową składają się punkty uzyskane z zadań:
Punktacja:
≥95% - 5.0
≥90% - 4.5
≥80% - 4.0
≥70% - 3.5
≥60% - 3.0
<60% - 2.0
ocena 2 (ndst): student nie zna podstawowych metody, technik, narzędzi i materiałów stosowane przy rozwiązywaniu, nie umie wykonać prostych zadań inżynierskich z zakresu podstaw projektowania CAD.
ocena 3 (dst): student opanował umiejętności w stopniu ograniczonym podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane
przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu podstaw projektowania CAD
ocena 4 (db): student opanował w pełni podstawowe umiejętności z zakresu podstawowych metod, technik, narzędzi i materiałów
stosowanych przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu podstaw projektowania CAD
ocena 5 (bdb): student opanował w pełni podstawowe i szczegółowe umiejętności z podstaw projektowania CAD.
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Literatura podstawowa:
MATERIALY DYDAKTYCZNE szkolenia Autodesk Map3D realizowanego w zadaniu 41 „Rozszerzenie i certyfikacji kwalifikacji studentów Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej” w ramach projektu „NERW PW. Nauka – Edukacja – Rozwój – Współpraca”
Literatura dodatkowa:
Sikorski P., Żołnierczuk M. 2016. AutoCAD w architekturze krajobrazu. Wydawnictwo SGGW, Warszawa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: