Świat śródziemnomorski w okresie starożytności WNHS-HI-SemLTS
W trakcie seminarium student przygotowuje pracę licencjacką.
Pod opieką promotora dokonuje wyboru tematyki prac pracy, przeprowadza kwerendę źródłową i bibliograficzną, konstruuje plan i formułuje temat. Następnie redaguje pracę i przygotowuje ją do recenzji zgodnie z zasadami przyjętymi w Instytucie Historii.
Tematyka przygotowywanych prac licencjackich dotyczy okresu starożytności.
W ramach seminarium przewidziana jest także wspólna praca nad zagadnieniami objętymi tematem seminarium.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2022/23_L: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie pracy licencjackiej w II semestrze: 390 godz. = 13 ECTS | W cyklu 2023/24_Z: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie poszczególnych części pracy: 300 godz. - 10 ECTS | W cyklu 2022/23_Z: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie poszczególnych części pracy: 300 godz. - 10 ECTS | W cyklu 2021/22_L: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie pracy licencjackiej - (390 godz.) 13 ECTS | W cyklu 2024/25_Z: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie poszczególnych części pracy: 300 godz. - 10 ECTS | W cyklu 2023/24_L: Uczestnictwo w zajęciach - 30 godz. 1 ECTS
Przygotowanie pracy licencjackiej w II semestrze: 390 godz. = 13 ECTS |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student/Studentka:
U1: Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności
badawcze w zakresie wybranego tematu
U2: Posiada umiejętności przygotowania pracy licencjackiej w
zakresie historii jak i jej poszczególnych części
U3: Uczestniczy w życiu kulturalnym i społecznym, korzystając z różnych
mediów i uwzględniając ich zróżnicowane formy oraz wzbogacając je
specyfiką swego wykształcenia.
Kryteria oceniania
Oceniane są postępy prac związanych z przygotowaniem pracy licencjackiej.
W zakresie Przedmiotowych efektów uczenia się (U1-u3)
Ocena bardzo dobra wymaga pełnego opanowania efektów
Ocena dobra - wymaga opanowanie powyższych efektów z możliwymi niewielkimi brakami
Ocena dostateczna - opanowanie efektów przedmiotowych uczenia się w zakresie zaledwie ogólnymi i powierzchownym.
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
Znajomość zagadnień objętych Proseminarium. |
W cyklu 2021/22_L:
Znajomość zagadnień objętych Proseminarium. |
W cyklu 2022/23_L:
Znajomość zagadnień objętych Proseminarium. |
W cyklu 2023/24_L:
Znajomość zagadnień objętych Proseminarium. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: