Historia powszechna, Polski i Kościoła w XIX i XX wieku WNHS-HI-SLAD
Seminarium ma celu sprecyzowanie zainteresowań studentów w kontekście rozprawy licencjackiej, a następnie rozwijanie umiejętności
przygotowania pracy naukowej
W cyklu 2023/24_Z:
Zajęcia mają pozwolić studentowi zdobyć umiejętności konieczne do zebrania informacji dotyczących wybranego obszaru badawczego, |
W cyklu 2024/25_Z:
Zajęcia mają pozwolić studentowi zdobyć umiejętności konieczne do zebrania informacji dotyczących wybranego obszaru badawczego, |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2024/25_Z: |
Efekty kształcenia
Efekty kształcenia:
Student powinien:
1. umieć samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności
badawcze (umieć samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować oraz uogólniać informacje z wykorzystaniem
różnych źródeł; samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności badawcze, kierując się wskazówkami opiekuna naukowego).
2. posiadać umiejętności przygotowania typowych prac pisemnych w
zakresie historii, zarówno na temat zagadnień ogólnych, jak i
szczegółowych (umieć samodzielnie przygotować pisemną pracę historyczną z pełnym aparatem naukowym).
3. mieć przekonanie o sensie, wartości i potrzebie realizacji misji
historyka w społeczeństwie. Jest gotowy do podejmowania wyzwań
zawodowych i społecznych.
4. uczestniczyć w życiu kulturalnym i społecznym, korzystając z różnych
mediów i uwzględniając ich zróżnicowane formy oraz wzbogacając je
specyfiką swego wykształcenia.
Kryteria oceniania
zaliczenie semestru na podstawie przedstawienia fragmentów pracy licencjackiej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: