Ćwiczenia terenowe w bibliotekach, oraz instytucjach zajmujących się przechowywaniem, udostępnianiem i ochroną księgozbiorów WNHS-BIB2-CwTerB
Przedmiot ma za zadanie zapoznanie studentów z organizacją i sposobem funkcjonowania wybranych bibliotek oraz instytucji zajmujących się przechowywaniem i udostępnianiem księgozbiorów.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EU1
Student zna terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory
EU2
Student ma wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu
EU3
Student potrafi stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej
EU4
Student potrafi ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek
EU5
Student ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju
Kryteria oceniania
Na ocenę bardzo dobrą student:
- zna w stopniu pogłębionym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory
- ma pogłębioną wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu
- potrafi w stopniu pogłębionym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej
- potrafi w stopniu pogłębionym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek
- ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju
Na ocenę dobrą student:
- zna w stopniu dobrym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory
- ma szeroką wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu
- potrafi w stopniu dobrym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej
- potrafi w stopniu dobrym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek
- ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju
Na ocenę dostateczną:
- zna w stopniu zadowalającym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory
- ma zadowalającą wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu
- potrafi w stopniu zadowalającym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej
- potrafi w stopniu zadowalającym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek
- ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: