Reserch in nursing WMCM-NU-BNP-1-2
Wykłady:
1 / Wprowadzenie do kursu
2 / Wprowadzenie do badań społecznych
Co to są badania społeczne?
3 / Wprowadzenie do badań społecznych
Metody jakościowe, ilościowe, mieszane, triangulacja - podejścia metodologiczne
4 / Badanie - metody ilościowe
5 / Wywiady - metody jakościowe
6 / Obserwacja - metody jakościowe
7 / Obiektywizm i neutralność etyczna
8 / Projektowanie badawcze
Procedura prowadzenia badań społecznych (kroki badawcze)
Temat badawczy, pytania badawcze, hipotezy
Celem seminarium jest przeprowadzenie badania według 7-etapowego procesu badawczego:
1 / Definiowanie problemu badawczego
2 / Przegląd literatury
3 / Formułuj hipotezy pytania badawcze
4 / Badania projektowe
5 / Zbieraj dane
6 / Analiza danych
7 / Interpretacja i raport
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Udział w ćwiczeniach - 30h
Przygotowanie do ćwiczeń - 30h
Konsultacje - 5h
Przygotowanie pracy końcowej - 40h
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
Encyclopedia of Nursing Research, Second Edition Joyce J. Fitzpatrick, Meredith Wallace (2005).
Denise F. Polit Cheryl Tatano Beck - Nursing Research_ Principles and Methods 7th Edition. Lippincott Williams & Wilkins (2003).
Marilynn J. Wood, Janet Ross-Kerr. Basic Steps in Planning Nursing Research_ From Question to Proposal, Seventh Edition -Jones & Bartlett Publishers (2010).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: