Warsztaty przedsiębiorczości WM-MA-WPR
Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości mają na celu pokazanie studentom, jak wielu obszarów dotyczy prowadzenie działalności gospodarczej. Mają im uzmysłowić i pokazać, że sam dobry pomysł nie wystarczy aby przetrwać na rynku i z sukcesem prowadzić działalność gospodarczą. Dlatego przedsiębiorca musi myśleć i działać na wielu płaszczyznach jednocześnie.
Studenci podczas zajęć tworzą projekt grupowy. Studenci realizują projekt "Nasz biznes" wg formatki projektu. Celem zespołu jest stworzenie/wymyślenie przedsiębiorstwa w dowolnym obszarze produkcji/usług. Praca w grupach informacje na moodle. Studenci pracują na załączonej formatce projektu.
W cyklu 2022/23_L:
Studenci podczas zajęć tworzą projekt grupowy. Studenci realizują projekt "Nasz biznes" wg formatki projektu. Celem zespołu jest stworzenie/wymyślenie przedsiębiorstwa w dowolnym obszarze produkcji/usług. Praca w grupach informacje na moodle. Studenci pracują na załączonej formatce projektu. |
W cyklu 2023/24_L:
Studenci podczas zajęć tworzą projekt grupowy. Studenci realizują projekt "Nasz biznes" wg formatki projektu. Celem zespołu jest stworzenie/wymyślenie przedsiębiorstwa w dowolnym obszarze produkcji/usług. Praca w grupach informacje na moodle. Studenci pracują na załączonej formatce projektu. |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2024/25_L: E-Learning | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2023/24_L: E-Learning | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Kryteria oceniania
Szczegóły zaliczenia znajdują się w każdym cyklu dydaktycznym dzielnie.
Ocena 2,0 - Student nie zna podstawowych zagadnień związanych z otoczeniem przedsiębiorstw. Nie rozumie i nie potrafi analizować zjawisk dotyczących sektora przedsiębiorstw, nie posługuje się podstawowymi pojęciami a jego wiedza nie jest uporządkowana. Student zbyt często popełnia błędy, a jego wiedza i umiejętności są na niewystarczającym poziomie merytorycznym.
Ocena 3,0 - Student zna podstawowe zagadnienia związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami jednak ta wiedza nie jest uporządkowana. Student często popełnia błędy, a jego wiedza i umiejętności są na dostatecznym poziomie merytorycznym.
Ocena 3,5 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami w stopniu zadowalającym. Student popełnia błędy, jednak jego wiedza i umiejętności są na akceptowalnym poziomie merytorycznym.
Ocena 4,0 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami w stopniu dobrym. Student może popełniać przy tym nieliczne błędy, jednak jego wiedza i umiejętności są na odpowiednim poziomie merytorycznym
Ocena 4,5 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami na wysokim poziomie. Student rzadko popełnia błędy. Jego wiedza i umiejętności są na wysokim poziomie merytorycznym.
Ocena 5,0 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, oraz bezbłędnie posługuje się podstawowymi pojęciami. Student nie popełnia błędów. Jego wiedza i umiejętności są na bardzo wysokim poziomie merytorycznym
do cyklu 2020/21
Przygotowanie i wygłoszenie referatu na ocenę pozytywną.
Sprawdzian testowy
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: