Seminarium licencjackie WM-I-Z-S1-E5-SEMLIC
- https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=31626 (w cyklu 2022/23_Z)
Celem głównym Seminarium jest przygotowanie pracy licencjackiej na wysokim poziomie. Celem zajęć jest: zapoznanie studenta z tematyką w ramach której student wykonuje swoją pracę licencjacką oraz ostateczne sprecyzowanie tematu tej pracy i poszerzenie wiedzy studenta w zakresie wybranej specjalizacji. Ponadto celem jest wsparcie studenta w przygotowaniu pracy licencjackiej i przygotowanie go do egzaminu licencjackiego. Studenci przygotowują i wygłaszają referaty związane z tematyką ich prac licencjackich oraz biorą po nich udział w dyskusjach. Studenci omawiają wyniki przeprowadzonych obserwacji, badań i eksperymentów, dyskutują nad zastosowaną metodyką i przygotowują ostateczne wersje swoich prac licencjackich.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2022/23_Z: |
Efekty kształcenia
konwersatorium
U1 - potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań (I1_U01)
U2 - potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie (I1_U14 )
U3- potrafi uczyć się samodzielnie (I1_U16)
K1 - jest gotowy do określania ograniczenia własnej wiedzy i samokształcenia (I1_K01)
K2 - jest gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania (I1_K02)
K3 - jest gotowy do stosowania zasad etyki i ochrony własności intelektualnej w działaniach własnych i innych osób (I1_K04)
K4 - jest gotowy do dostrzegania ograniczeń wiedzy dziedzinowej i wynikających z nich granic, jej użyteczności dla społeczeństwa (I1_K08)
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu –z wyraźną przewagą pozytywów –i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: