Seminarium licencjackie semestr letni WM-I-SL2
Celem głównym Seminarium jest przygotowanie pracy licencjackiej na wysokim poziomie. Celem zajęć jest: zapoznanie studenta z tematyką w ramach której student wykonuje swoją pracę licencjacką oraz ostateczne sprecyzowanie tematu tej pracy i poszerzenie wiedzy studenta w zakresie wybranej specjalizacji. Ponadto celem jest wsparcie studenta w przygotowaniu pracy licencjackiej i przygotowanie go do egzaminu licencjackiego. Studenci przygotowują i wygłaszają referaty związane z tematyką ich prac licencjackich oraz biorą po nich udział w dyskusjach. Studenci omawiają wyniki przeprowadzonych obserwacji, badań i eksperymentów, dyskutują nad zastosowaną metodyką i przygotowują ostateczne wersje swoich prac licencjackich.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2020/21_L: |
Efekty kształcenia
U1 - Student potrafi określić problemy, prawidłowości i procesy w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_U01),
U2 - Student potrafi samodzielnie pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy oraz innych źródeł w tematyce pracy licencjackiej (I1_U14, I1_U16),
U3 - Student potrafi samodzielnie interpretować informacje oraz wyciągać wnioski, formułować opinie, poszerzać wiedzę w zakresie pracy licencjackiej (I1_U14, I1_U16),
K1 - Student jest gotowy do określania ograniczenia własnej wiedzy i samokształcenia w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_K01),
K2 - Student jest gotowy do pogłębienia zrozumienia danego tematu lub odnalezienia brakujących elementów rozumowania, dostrzegania ograniczeń wiedzy w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_K02, I1_K08),
K3 - Student jest gotowy do stosowania zasad etyki i ochrony własności intelektualnej w działaniach własnych i innych osób (I1_K04)
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć)
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: