Seminarium licencjackie 2 WM-I-S1-E6-SL2
Celem głównym seminarium jest przygotowanie pracy licencjackiej. Student zapoznaje się tematyką, w ramach której wykonuje swoją pracę licencjacką i poszerza wiedzę w zakresie wybranej specjalizacji. Ponadto celem przedmiotu jest wsparcie studenta w przygotowaniu pracy licencjackiej. Studenci przygotowują i wygłaszają referaty związane z tematyką ich prac licencjackich oraz biorą udział w dyskusjach. Studenci omawiają wyniki przeprowadzonych obserwacji, badań i eksperymentów, dyskutują nad zastosowaną metodyką i przygotowują ostateczne wersje swoich prac licencjackich.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_L: E-Learning |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
U1 - Student potrafi określić problemy, prawidłowości i procesy w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_U01).
U2 - Student potrafi samodzielnie pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy oraz innych źródeł w tematyce pracy licencjackiej (I1_U14, I1_U16).
U3 - Student potrafi samodzielnie interpretować informacje oraz wyciągać wnioski, formułować opinie, poszerzać wiedzę w zakresie pracy licencjackiej (I1_U14, I1_U16).
K1 - Student jest gotowy do określania ograniczenia własnej wiedzy i samokształcenia w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_K01).
K2 - Student jest gotowy do pogłębienia zrozumienia danego tematu lub odnalezienia brakujących elementów rozumowania, dostrzegania ograniczeń wiedzy w dziedzinie pracy licencjackiej (I1_K02, I1_K08).
K1 Student jest gotów do stosowania zasad etyki i ochrony własności intelektualnej podczas przygotowywania referatów dotyczących tematyki pracy licencjackiej oraz samej pracy (I1_K04).
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: