Projekt zespołowy (I stopień) WM-I-PZS
W ramach zajęć studenci wykształcą umiejętności stosowania wybranych narzędzi planowania projektów. W ramach przedmiotu studenci w grupach dwu-, trzy- lub czteroosobowych realizują programistyczny projekt informatyczny, którego przedmiot ma związek z zagadnieniami na studiach pierwszego stopnia.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2023/24_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_Z: E-Learning z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2023/24_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach - 30 h,
- projekt i implementacja złożonego projektu informatycznego w zespole wieloosobowym – 30 h.
Łącznie: 60 godzin, co odpowiada 2 punktom ECTS. | W cyklu 2022/23_Z: Uczestnictwo w zajęciach - 30 h
Projekt i implementacja złożonego projektu informatycznego w zespole wieloosobowym – 30 h
Łączny nakład pracy studenta: 60 godzin , co odpowiada 2 punktom ECTS |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2021/22_Z: |
Efekty kształcenia
Student:
W1 posiada wiedzę o algorytmach niezbędną do realizacji projektu (I1_W05),
U1 potrafi zaprojektować i zaimplementować algorytm w ramach projektu (I1_U03),
U2 wykorzystuje dobre praktyki inżynierii oprogramowania oraz stosowne narzędzia do realizacji projektu (I1_U06),
U3 potrafi komunikować się z innymi członkami grupy podczas realizacji projektu (I1_U07),
U4 potrafi opracować dokumentację techniczną projektu zespołowego (I1_U15),
K1 formułuje pytania służące pogłębieniu wiedzy dotyczącej przedmiotu projektu (I1_K02),
K2 jest gotowy do pracy w zespole nad projektem oraz priorytetowania zadań (I1_K03),
K3 stosuje zasady etyki i ochrony własności intelektualnej w działaniach własnych i innych osób podczas realizacji projektu (I1_K04),
K3 działa jako członek grupy w sposób przedsiębiorczy (I1_K06).
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: