Projekt programistyczny indywidualny WM-I-PPI
Celem przedmiotu jest indywidualne przygotowanie przez studenta poprawnie działającego programu, aplikacji, itp. wraz z opracowaną i dedykowaną temu projektowi dokumentacją.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_L: E-Learning | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2021/22_L: Konwersatorium - szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach: 30h,
- praca własna: 18h,
- konsultacje: 2h,
czyli 50h odpowiadające 2 ECTS. | W cyklu 2022/23_L: Konwersatorium - szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach: 30h,
- praca własna: 18h,
- konsultacje: 2h,
czyli 50h odpowiadające 2 ECTS. | W cyklu 2023/24_L: Konwersatorium - szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach: 30h,
- praca własna: 18h,
- konsultacje: 2h,
czyli 50h odpowiadające 2 ECTS. |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2019/20_L: | W cyklu 2022/23_L: |
Efekty kształcenia
Student ma wiedzę odnośnie do:
W1. konstrukcji algorytmów w ramach realizowanego projektu indywidualnego (I1_W05),
W2.metod związanych projektowaniem, analizowaniem i programowaniem w celu zrealizowania projektu (I1_W05),
W3. podstawowych struktur danych oraz sposobach korzystania z nich w projekcie (I1_W06),
W4. zasad bezpieczeństwa i higieny pracy podczas pracy nad projektem (I1_W13).
Student potrafi
U1. projektować, programować oraz testować program (I1_U03),
U2. zredagować dokumentację techniczną wykonanego projektu informatycznego (I1_U15).
Student jest przygotowany w obszarze kompetencji do:
K1. formułowania pytań służących pogłębieniu szerszego zrozumienia rozwiązywanego problemu (I1_K02).
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć)
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: