Seminarium naukowe: S. prof. UKSW dr hab. Bożena Szewczul WK-SM-5-Z-Szewczul
1. Sposoby redagowania pracy magisterskiej.
2. Omówienie problematyki związanej z tematami prac magisterskich.
3. Dyskusja na tematy prac magisterskich.
4. Prezentowanie wyników kwerendy naukowej, redakcji tekstu i wniosków.
E-Learning
W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
EK 1 - student zna podstawowe założenia prawa instytutów życia konsekrowanego
EK 2 - student ma znajomość metodologii pracy naukowej w dziedzinie prawa instytutów życia konsekrowanego i stowarzyszeń życia apostolskiego
EK 3 - student zna w pewnym zakresie źródła i literaturę z dziedziny prawa życia konsekrowanego
UMIEJĘTNOŚCI:
EK 4 - student jest w stanie interpretować teksty źródłowe z dziedziny prawa instytutów życia konsekrowanego i stowarzyszeń życia apostolskiego
EK 5 - student potrafi znajdować źródła i literaturę dotyczące kwestii instytutów życia konsekrowanego i stowarzyszeń życia apostolskiego oraz zapoznać innych z wynikami kwerendy
EK 6 - student umie ująć w sposób werbalny i na piśmie studiowane problemy z dziedziny prawa instytutów życia konsekrowanego i stowarzyszeń życia apostolskiego i wyprowadzić je z obowiązujących norm prawa życia konsekrowanego
KOMPETENCJE:
EK 7 - student da radę zaplanować i zorganizować swoją pracę celem przeprowadzenia zadania badawczego oraz przyswoić treści teoretyczne i praktyczne z prawa instytutów życia konsekrowanego i stowarzyszeń życia apostolskiego
EK 8 - student angażuje się w zajęcia seminaryjne, bierze udział w dyskusjach, wyraża swoje stanowisko, także to krytyczne
ECTS [1 ECTS = 30 (25) godz.]
udział w seminarium i konsultacje: 30 godz.
systematyczne przygotowywanie i redagowanie pracy magisterskiej: 30 godz.
suma godzin: 60 godz.
liczba ECTS: 2
Kryteria oceniania
EFEKTY WIEDZY:
metoda dydaktyczna: wykład problemowy, analiza poszczególnych zagadnień z prawa życia konsekrowanego, prezentacja indywidualna
weryfikacja: ocena zadanych ćwiczeń
EFEKTY UMIEJĘTNOŚCI:
metoda dydaktyczna: wykład problemowy, prezentacja, dyskusja w kwestiach problematycznych,
weryfikacja: poprawność spostrzeżeń i odpowiedzi na kwestie wynikające z omawianych zagadnień
EFEKTY KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:
metoda dydaktyczna: indywidualna lektura tekstów, zajęcia dialogowane
weryfikacja: ocena zaangażowania w czasie zajęć
Literatura
Literatura podstawowa:
1. E. J. Bielcowie, Podręcznik pisania prac albo technika pisania po polsku, Warszawa 2007.
2. K. Pawlik, R. Zenderowski, Dyplom z internetu: jak korzystać z internetu pisząc prace dyplomowe?, Warszawa 2013.
3. A. Żarowska-Mazur, W. Węglarz, Przeglądanie stron internetowych i komunikacja, Warszawa 2010.
Literatura uzupełniająca:
Uwarunkowana tematyką pisanych prac magisterskich i ewentualnymi zainteresowaniami magistrantów.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: